Blunders profielwerkstuk

Hoihoi allemaal,

Ik maak mijn profielwerkstuk samen met iemand anders over het maken van glossy’s, en we maken er zelf ook één. Nu willen we misschien een stuk doen over blunders van mensen, maar die gaan we natuurlijk niet zelf verzinnen. Dus zouden jullie je ergste blooper kwijt willen aan ons? Het komt verder gewoon anoniem in ons magazine, het gaat er alleen om dat we niet zelf dingen verzinnen, maar echt ‘op onderzoek uit zijn geweest’.
En als je zelf nog een leuk idee hebt, daar zijn we altijd blij mee natuurlijk!
Alvast bedankt!

Pak een stapel tijdschriften, sla de probleemrubriek open, lees die stukjes en laat je fantasie op de vrije loop. Volgens mij doen andere tijdschriftredacties [lees: Girlz!] dat ook zo.

Oh haha, ik dacht bij het lezen van de titel, dat je hier je blunders bij het maken van je PWS moest neerzetten :stuck_out_tongue:
OT: ik weet zo 123 geen blunder, dus up.

In groep 4 ofzeu. Dat ik een jongen verkering vroeg. En toen zei hij: ‘Wat is dat?’

In de bus van plaats 1 naar plaats 2 (allebei in NL) zeggen, ik wil naar Nederland. Ik was wel klein hoor! xD

Hierboven: Dat is best wel schattig eigenlijk. :slightly_smiling_face:

Valt kauwgom kauwen tijdens je enige solo in een musical ook onder een blunder die waardig genoeg is om te vermelden in een PWS?

Kijk eens bij lifestyle, daar staan wel topics met blunders :’)

Kijk in dit topic:
http://forum.girlscene.nl…_dag/list_messages/140151