Blunders met Boys !

ik weet het, deze bestaat al lang, maar het is en blijft leuk !

dus kom maar op met je verhaal !!

deze is heel erg
ik wilde hem zoenen en we lagen allebei in het gras en ik lag ineens bewusteloos hahaah
en tijdens het zoenen een keer begon ik te praten van is deze kus wel lekkerder ook lekker genant hahaha

of tijdens het knuffelen alleen dat wa’s hij liet hij kei hard een boer in me gezicht lekker romantisch haha
of ik trap zand in zijn gezicht ook zoiets geweldigs haha

Nou, deze is echt beschamend…
We lagen op bed, zo helemaal in elkaar geknoopt omdat t koud was.
& ondertusse nogal wat zoenen enzo…
Kom ik ineens aan: Joh, waarom heb je je mobiel in je broekzak?
Hij: huh?
Ik: Ja, daarzo!

Nou, t bleek dus niet echt zijn telefoon te zijn. Maar iets bij hem wat vrij hard was… :hammer:

Moet ik even denken hoor, toen ik ontgroent werd liep ik een beetje te hard van stapel ervoor; ik zo: WAT MOET IK DOEN!? WELKE KANT? OMG WAT MOET IK NOU DOEN? terwijl er echt 7 mensen bij waren ofzo. ach joh!

^ Haaaa, die daarboven is erg!

we lagen te zoenen, gaf ik hem niet een knietje XD
(hij heeft er 2 uur last van gehad…maar gerrechtigheid…het bleek namelijk een ongeloofelijke lul!)

ik was een beetje aan het spenke mt zon jongen en ik was een beetje luidruchtig en ik riep zo ;lekkerst uk wedden vanaaf na schoolfeest bn je niet meer groen! (hii was al lang ontgroent en ik niet dus ik blufte)hij van my best ik neuk jou hard! dus ik van Aaitgh :stuck_out_tongue:
nou ik zoen begin ik te kotsen :s haha ;p

dit war myn verhaal

x

:'D

whahah die van aivie is echt geweldig :laughing:

up !!

we zaten bij mij op de computer en in ging zo een woord bij google intypen dat begint met “zw” (weet niet meer precies, was zwitsal ofzo) en je ziet dan zo daaronder alle zoekopdrachten die je eerder hebt ingetypt, stond er zo "zwanger door … " en “zwanger” en wiv wat allemaal:p xD ik rooood xD

oohh een keer op het strand
toen lagen we gewoon op zo’n handdoek beetje half over elkaar heen enzo xd
beetje lief doen en alles
en ineens kakt er een vogel op z’n been XD XD
ik heb 'm zo hard uitgelachen xd

Was een keer samen met hem op het strand en hij was beetje schelpjes op mij aan gooien, dus ik wou beetje zacht terug gooien, gooi recht in zn oog xD . Ben dus niet zo goed in mikken haha

:laughing:

ja ik wilde hem een kus gewwon op zn mond geve,hij meer, en toen zijn we met onze tande op elkaar geknald!!

ik wou hem zoenen en hij mij gewoon een kusje geven, duus njadaarna keek hijme nogal raar aan xD

& ookeeenkeer
liepen we handinhand, val ik, lag ikdaar zo plat in het zand, met mn witterokje xD
en hijmij uitlaggen.

Omg, die van Aivie is echt zo grappig x’D
Ik heb nog nooit blunder gehad, mn vriendin wel, waar ik bij was x’D
We hadden allebei een vriendje, en we gingen met zn 4en bij mn vriendin slapen… En toen gingen we op de bank zitten (ergens midden in de nacht), en mn vriendin en ik waren nogal moe, dus wij zo van; nou, wij willen wel slapen, toen zijn we daar in de armen van die jongens gaan liggen, ik sliep bijna, hoor ik ineens gesnurk, komt het bij mn vriendin vandaan! Echt zo grappig; later ging ze helemaal ontkennen dat ze dat had gedaan enzo =P

Hahaha geweldig =D

ik heb ook ooit iets stoms gedaan, gister nogwel ^^
ik kan er echt NIET tegen als iemand mij kietelt, dan flip ik helemaal!
Nou dat had een vriend van mij geweten… ik spartelde met mn voeten overal naartoe (je raad al waar)
BAM in zn kruis…

Oepsie… :pensive:

LEUKE blunders meiden hahaha

Ik was gisteravond aan het praten met een vriend van me en hij was de hele tijd schagrijnig over een ex van hem die blijft vastplakken dus ik probeer hem gerust te stellen: ik zei tegen hem, ga ff met die dinges op je bed en ontspan ff, toen begon hij te lachen en zei neee nee daar doe ik niet aan joh…ik d8 van :face_with_raised_eyebrow: man ik bedoelde met je laptop zodat je kan liggen maar hij d8 aan die andereee ontspannen op bed…BOYSS always dubbelzinnig:6

WHAHAHA Naja ik heb ook wel eens iets soortgelijks als die van Avie gehad :zipper_mouth_face: