Blunders in eerste schoolweek

Wat is jullie meest gênante blunder in jullie eerste schoolweek op de middelbare?

Ik kwam een half uur te laat op school in mijn eerste les in de eerste. Roodbehuild want ik kon de school niet vinden.
Jaar daarop had ik rugpijn door ongesteldheid, enfin, weer te laat.

Meest gênante dingen die ik heb meegemaakt zijn:

op de eerste schooldag een lokaal binnen lopen met 6 vwo’ers ja oepss :’)
de eerste gymles in de 1e klas was ik flauwgevallen, want het was te warm
Die les daarna had ik in de gymzaal gekotst, en diezelfde week was ik ook nog doorgelekt met dans. Dusja was echt een kut week Haha maar achteraf kan ik er wel om lachen

Van de eerste week kan ik me eigenlijk niks meer herinneren, is te lang geleden. Wel weet ik nog dat ik in de tweede week al moest nablijven omdat ik mijn huiswerk niet had gemaakt. Toen zat ik daar in m’n eentje tussen een stel vierde- en vijfdeklassers die dachten dat ik een of ander rebels kutkind was. :’)

Balen! Allemaal in een week?

Voor mij is dat ook te lang geleden om er nog iets van te kunnen herinneren (2006). Heb wel eens met een zeer serieus gezicht het woord “regent” tijdens geschiedenis uitgelegd als “water dat uit de wolken valt”.

Helaas wel

Vervelend! Ik heb je een berichtje gestuurd, kan je die zien?

Ja ik heb iets terug gestuurd :slightly_smiling_face:

Fijn, dank. Ik jou ook weer :slightly_smiling_face:

Dit. Maar waar ik me achteraf wel voor schaam is dat ik me in die eerste periode vrij snel een dagje had ziek gemeld omdat ik het te spannend vond om naar de middelbare school te gaan. :cold_sweat: Voelde me wel echt beroerd… door de zenuwen.

Ahw, dat is best wel schattig!

Op de middelbare school (en zelfs op Hbo) had ik elke keer in de eerste week van de periode de struggle dat ik een heel ander persoon was. Van de zenuwen werd ik zoo impulsief en opgewekt, terwijl dat helemaal niet bij mijn persoonlijkheid past. :’)

Nog meer blunders?

Oh ja ik herinner me er weer een! Ik moest huilen tijdens de les omdat ik het zo spannend vond en ik het lokaal zo kil vond. :cold_sweat: Schaam schaam.