Blunders Bij Boys

Wat is jouw grootste blunder als het om jongens gaat??

Ik wou een smsje naar een vriendin sturen dat ik HEM leuk vond,
maar ik zat zo met HEM in m’n gedachten dat ik het berichtje
ook naar HEM stuurde.!!
Terwijl ik daarvoor het vertikte te zeggen wie ik leuk vond
toen HIJ dat vroeg op msn.
Vraagt HIJ opeens midden in een ander onderwerp:
Sta ik boven of onder iemand in jouw telefoonlijst?

xD alleen eigenlijk vallen als ik met een jongen loop te kletsen zeg maarXD en verder ik hou je op de hoogte! :stuck_out_tongue:

Ik ben een keer midden in de aula op mn onderuit gegaan voor het groepje jongens waar HIJ ook bij zit. Wat ben ik toch een muts :stuck_out_tongue:

okee, onderuit gaan in de aula, komt me ook bekend voor (2x!)
en van de trap glijden… maar die jongen was niet zo heel leuk.
achjaa, zij staan ook wel es voor gek … toch? 0=)

Het ergste wat ik een keer heb gehad, was op een kamp
Ik liep met mijn bord, mok en bestek over het terrein, omdat we gingen eten.
Er liep een jongen langs, die ik wel zag zitten, dus ik zat hem een tijdje aan te staren, totdat ik over een scheerlijn van een tent struikelde en bovenop een tent viel :flushed::cold_sweat:

Ik stond een keer in de garderobe tegen de deur aangeleunt en toen kwam er zo’n groepje jongens van buiten en trokken dus die deur open… Dus ik viel dus zegmaar naar buiten, maar gelukkig lag ik niet op de grond :stuck_out_tongue: Maar het waren 4e klassers, dus die liggen daar niet meer van in een deuk, zoals die wupjes.

Dat van die smsjes sturen naar de verkeerde heb ik ook wel es gehad… Ik ging langs bij mijn ex, die ik toen nog wel leuk vond ofzo, en toen swou ik dus naar en vriendin sturen dat ze niet langs moest komen, wan tmijn ouders dachte dak bij haar was, en dat ik naar hem ws en dat k t later wel zou vertellen. Stuur ik dat naar hem x’D

[i]Ehm, echt grootste blunder weet ik niet, kan m me nog wel iig herinneren, pas geleden;

HIJ stond daar ergens, en ik struikelde over iets wat daar bij HEM stond, en een van me vriendinnen van ‘‘Je valt echt voor hem’’

Hij heeft t gelukkig niet gehoord…xD mwuah kan er nu wel om lachen… :’)[/i]

omg dat had ik gister dus. maar bij mij was het zo erg. Want die jongen vond mij dus leuk, en ik vind hem niks. naja ik zou er niet verliefd op kunnen worden enzo. En ik wou dus iets sturen naar mn vriendin van; jaa ik heb geen zin in dadelijk want hij komt ook, en hij vind me leuk maar ik vind hem echt niks etc.
STUUR IK HET NAAR HEM =/
ik schaamde me zo dood, want dat vond ik echt lullig voor hem. Ik voelde me echt een kutwijf.

haha… okee da’s dus echt balen!
heb ik trouwens al verteld dat de jongen
waar ik het smsje heenstuurde
en die ik dus echt superleuk vond (lees: vind)
verkering heeft? :flushed:

Dus ik hoop van harte dat hij het smsje
heeft gewist want straks leest zij het nog xD
Xx

Nee niet echt; vorige keer heb ik Seb. een pestkop uit mijn klas wel afgang laten maken ^^
We hadden geschiedenis en de leerkracht zei: ‘‘schrijf in je agenda: china en de mongolen’’ En ik fluister zo tegen Seb. Neenee, schrijf maar China en Seb.
Nu had ik het iets harder gezegd dan ik wou, dus heel de klas begint daar ‘aboo’ te roepen en ‘respecht voor uu’ enzo x)
Hahaa, wel dom ofzo. maar het voelde echt goed dat ze hém nu is uitlachte ipv andere meiden uit mn klas :d

net als het goed begint te gaan … komt het slechte
bijna altijd is dat bij mij
ik ben soms een beetje té onhandig

:crazy_face:

Ik was met een vriendin in Italie en we zagen dat in het appartement boven ons een onwijs lekkerding was met zijn familie.
Dus wij in ons slechte duits met allemaal fouten een briefje schrijven; heb je zin om even langs te komen bij ons.
We stonden dus bij de deur van zijn appartement:
Zullen we aanbellen? nee toch niet, ja we doen het wel, Nee toch niet. dus uiteindelijk hebben we gewoon een dreun op de bel gegeven, toen deed zijn vader open en hij snapte niet wat we wouden. toen mochten we even binnenkomen en daar zat ie, met zijn hele Familie aan het eten.
Van dat briefje wat we gemaakt hadden konden we op een keer geen woord meer uitspreken, dus die mensen snapten er niks van. Uiteindeijk werd dus de baas van het appartement erbij gehaald en die had aan onze ouders gevraagd wat we nou wouden. en toen kwam het grappigste, hij was 16 en mocht niet omdat ze hem te jong vonden voor de liefde haha.
we kunnen we echt nog heel erg om lachen.

Haha, :grinning:
Supergrappig. Wat een afgang voor hem

1. Ik liep te kijken naar hem en knalde KEIHARD tegen de prullenbak in de aula op.
  2. Hij liep te kijken toen k een lokaal uitkwam en ik rende half weg en knalde tegen de deur.
  3. Ik struikelde van de trap XD

Wat heb jij veel pech zeg!

eindelijk was het zo ver: ik was bíjna hem aan het zoenen.
maar wat doe ik?
ik schrik en draai als een reflex mijn hoofd weg om te kijken wat er is.
hij dacht dat ik niet wilde en het moment was totaal verpest.
nooit meer wat geworden trouwens.

Haha :stuck_out_tongue: ik ben er egt goed in, hoor, gister heb ik er zelfs 2 gedaan bij uitgaan, maar zal eerst beginnen met andere blunder…

1. bij m’n ex ook: hij heet gertjan en ik dacht dus dat-e pieterjan heet en hij zei:
    ik vind gertjan minder erg dan pieter-jan te heten. Ik wilde z’n ego strelen en ik zei: nee, ik vind het omgekeerd en toen zei-ie: dank u (sarcastisch) en ik zei heel gewoon: graag gedaan terug, wat tog erg brutaal overkomt:p maar ik dacht dus dat hij pieter-jan heette, haha:p

2. Gister bij uitgaan was er een vriendin van mijn vriendin een vriend gaan halen en we stonden in de rij aan te schuiven en die vriendin was er ondertussen ook, maar haar vriend had ik ook nog nooit eerder gezien en ik zo:
    ‘waar is die dimi nu?’ En hij stond gewoon naast me :stuck_out_tongue:

3. Ook gister:p zei een vriend van m’n ex gertjan: jij zit bij gertjan in de klas… ik zo: nee (hij zit in 6e jaar; ik in 4e) en hij zo… jawel en ik: maar nee en hij ook: jawel! en toen zei ik dat we goede vrienden waren maar niet bij elkaar in de klas zaten en hij zo… jah, maar ik zei dat IK in de klas zit van gertjan, haha:p hebben er goed om kunnen lachen:D ik maar zeggen dat die jongen niet in gertjan z’n klas zit:p

4. O jah, ook nog eens was ik met gertjan op stap en plots stampte ik zomaar m’n schoen uit (kassei-weg, hoge hakken:p), was egt grappig gezicht, een egte blunder xD

5. Dan m’n laatste:p: gister wilde gertjan met me proosten maar ik dacht dat hij me z’n drankje aanbood en ik wilde het dus overnemen n had het al bijna afgepakt toen hij zei: proost :stuck_out_tongue: haha, en dat was dus al de 2e keer he!:stuck_out_tongue:

Nou jah… zoals je merkt kan ik wel lachen om m’n blunders die ik gemaakt heb, achteraf is egt LOL:p

xx

Ik riep daarstraks superblij; " IK HOU VAN *naam* "
&Toen stond hij dus onder aan de trap tegen de muur. :flushed:

bijna 3 weken geleden…
was ik in zo’n discotheek…
en super leuke jongen…
dus ja we woude zoenen…
ik was ladderzat, ik vind dat geen excuus … maarja daardoor kwam het wel. en ik wou mijn arm om hem heen doen en toen stootte ik m perongeluk tegen zn hoofd aan …
maar het heeft geen effect gehad… ik heb nog contact en hij komt vaak :slightly_smiling_face: