blundermoment

heb jij ook wel eens dat je echt een gigantisch grote of gewoon een blunder begaat waar de jongen waar je wel een oogje of heel veel oogjes op hebt bij staat of erger nog,
recht voor zn neus.
ik wel dus!
ik kwam net uit de douch en bedacht me dat ik nog even geen zin had om mn haren te kammen, uitgelopen makeup weg te halen en aan te kleden, dus ik trok mn badjas aan en ging op mn bed een tijdschrift lezen. opeens begon er een kraai VET iritant kei hard te krijsen bij mn raam, ik dacht eerst die gaat wel weg, maar na 5 minuten zat ie nog steeds te krijsen dus ik dacht die jaag ik even weg, en aangezien ik een schuin dakraam heb en er een boom vlak naast mn raam staat dacht ik dus dat niemand me kon zien. dus ik loop naar mn raam toe, ga op mn bed staan en hang een beetje half voorover uit mn raam, en ga staan schreeuwen en zwaaien om die kraai weg te jagen.toen die uiteindelijk weg was keek ik even naar beneden, en wie stond daar naar boven te kijken? mn crush die zn hond uit liet! ik kon wel door de grond zakken :see_no_evil: !! dus ik ging meteen met een kop als een tomaat naar binnen. stootte ik mn hoofd aan t raam en vervolgens zag ik dat mn badjas open was gegaan!!! ik heb m nooit meer aan durfen kijken! :no_good_woman: en ik had de rest van de dag nog koppijn van de klap

so, tell me your blunder!!
xoxo :wave:

Was al een topic over. (;
http://forum.girlscene.nl…Boys_/list_messages/89054

[s]hier is al een groter topic van! :slightly_smiling_face: heb hem even voor je opgezocht:
‘blunders met boys’

maar haha wat stom, zal je altijd zien he dat dan net je crush er staat![/s]

edit: stond er al (:

pff ik had er laatst een… maar die weet ik ff niet meer :|…
maar ik had wel een keer, ik ging naar de bios met me vriendje (nu ex) en ik moet naar de wc, en hij ging popcorn halen…
en toen ik terug kwam uit de wc… ging ik naast me vriendje staan… DACHT Ik… dus toen had ik een jongen zijn arm vast… en na een minuut ofzo… keek ik omhoog naar die jongen… en zegt tegen hem… jij bent mijn vriendje niet!.. en ik loop snel weg naar de zaal :stuck_out_tongue: en me vriend begreep maar niet waarom ik zo aan het lachen was.