Blunder

Hallo, ik moet dit even kwijt. Ik ben gister wezen afspreken met mijn ex. We zouden kijken of het nog gezellig kon zijn zonder relatie. Hij voelt op dit moment ook niks meer, ik heb nog wel gevoelens voor hem maar ik dacht dat ik dat wel op zij kon zetten. Dus gister zagen wij elkaar en de eerste 10 min gingen we een beetje bijkletsen over normale dingen. Hij had mij op whatsapp al gezegd dat het niet verstandig zou zijn om de hele middag af te spreken, maar gewoon een uurtje om een beetje bij te praten. Eerst dacht ik oke… waarom dat nou weer? Maar dat was inderdaad wel beter geweest want na een kwartier waren we best wel uitgepraat en hing er een best wel awkward sfeertje vond ik zelf.

Toen moest ik toch beginnen over serieuze dingen tussen ons… Had ik niet moeten doen want dat maakte de sfeer niet echt beter. Hij gaf duidelijk aan dat we de eerste keren gewoon rustig af en toe wat af moeten spreken en dat we na een paar keer kijken of de klik er nog is. Daarna kunnen we misschien een keer over serieuze dingen gaan praten.

En nu komt het… We vinden het allebei wel flex om te blowen. Ik heb dat al best vaak gedaan en nog nooit problemen gehad, tot gisteren… Ik kreeg een bad-trip, flauwvallen, overgeven… Dramatisch!! ik schaam me dood. Waarom gisteren!!

Ik vroeg aan hem of hij het niet erg vond en of hij nog wel af wilde spreken. Dat wilde hij wel, maar ik geloof er helemaal niks van. Die avond heb ik hem nog een berichtje gestuurd dat ik het wel fijn vond dat hij mij geholpen had en of het geen afknapper was, dat ik hoopte dat we nog een keer konden afspreken. Ik heb daar helemaal geen reactie meer op gehad.

Ik vraag me af hoe ik dit voor mezelf op moet lossen. Kunnen dit soort dingen nog goed komen? Is het enkel een kwestie van tijd? of is dit gewoon exit…

Ik weet niet zo goed wat je wil met dit verhaal en welke vraag je nou eigenlijk stelt. Of wilde je gewoon je verhaal kwijt? :slightly_smiling_face: