Blunder van de dag =]

Wat is jouw blunder van de dag/ :zipper_mouth_face:

Myne; zojuist ijsthee over heel me bureau incl. me toetsenbord gegooid =)

ik maakte een zakje snoep open, valt álles eruit waar iedereen bij stond

Vandaag nog geen blunder gehad volgens mij… Behalve dat ik twee woorden door elkaar haalde en dus ‘geblessuurd’ zei xD Maarja

Gistere tegen de Pegasus gelopen (een grote bok)
Ik kon daar supergoed overspringen en we hadden test en bij de 2e sprong zij de leraar da ik naar de muur moest kijken, en ik kijk naar de muur maar zie de Pegasus nie en recht er tegen -.-
Ma da dee wel serieus zeer, nu lijkt da grappig ma mijne teen is helemaal dik en zie blauw an dertegen te springen.

Ma da was keilief van mijn klas, ik moest er nog eens over van de leerkracht, en de klas mij zo aanmoedige en toenk erover was begonne die te klappen! :relieved:

ik struikelde tijdens de muziekles en toen viel ik op de grond xD

ik gilde super super super hard in les tijdens film omdat jelle per ongeluk me rug aanraakte.

:flushed:

Metgym gevoetbald … Bal knal ik keihard in de ballen vd leraar… xD

geweldig(A)

we keken met geschiedenis een súpersaaie franse film, en opeens begon iemand in de muur te boren. iedereen schrok natuurlyk wel, maar ik was weer degene die ging gillen xD

en ik en myn vriendinnen waren een beetje aan het kloten tydens de les, gooit eentje myn etui in de prullebak. ik liep ernaar toe, en dacht dat niemand het hoorde, ik zo “nu ben ik een zwerver…” draai ik me weer om lacht de hele klas incl. leraar me uit! :astonished:

een badmintonracket tegen mn hoofd gegooid :]

Ik ging na school samen met een paar vrienden naar een vriendin toe om daar onze tas te dumpen, pinpas te halen. En dan naar de winkel te gaan. Ik had mijn nieuwe legging aan die de maath eeft: ‘one size fitts all’ NIETDUS ik hijs al de hele dag mijn legging op. En dat deed ik dus daar ook. Zonder me te generen trek ik mijn legging op, waardoor je dus zo’n halve meter van mijn string kunt zien. Ik draai me om en daar kijkt ze me dan aan van: wtf? x’D Gelukkig konden we er wel om lachen :slightly_smiling_face:

En 't genantse is dat ik er dus achter kom dat het vriendje van mijn vriendin. En volgens mij zijn hele vriendenclub (denk ik zo) Mij oversext vinden x’D
Maar stiekem wist k dat wel…

Aant kloten met vriendinnen, en zo’n vriendin danst even rond een lantaarnpaal. En dan probeer ik dat, knal ik keihard op mijn reet, mijn mijn plekje op die paal, met mijn benen gespreid. Iedereen lachen, maar ik niet. x’D

Oke. don’t laugh.
Ik heb van die pennen van de action (en die koop ik nooooooooooooit weer xD) En gister in de les verveelde ik me zooo erg dat ik door het dopje van dat ding ging ademhalen, ja erg dom maarja, dus ik dat doen, zonder het dopje vast te houden; schiet dat ding in mn keel. wtf . nou en ik kon niet hoesten dus toen heb ik m doorgeslikt. How stupid could you be. xD Nou en toen zei ik dat tegen mn vriendin (had ik niet moeten doen want niemand merkte iets xD) en toen wist in 1 seconde de hele klas het met de leraar erbij en die moest het zonodig de hele lerarenkamer vertellen maargoed, ik kreeg gelukkig nog niet van die opmerkingen van; Waaaaaaaaaaaah heb jij een pennendopje doorgeslikt?!

Ik had btw ook een facking vieze ongeluksdag gister :stuck_out_tongue:

1. Konijn weggelopen :frowning_face:
  2. Dopje doorgeslikt
  3. Foto’s maken voor school in de stromende regen
  4. Allemaal gefuck over de tentindeling van schoolkamp van volgende week
  5. Naar huis fietsen door (minder) regen
  6. Konijn nog niet thuis
  7. Aardrijkskunde, Latijn & Wiskunde leren (Latijn ook nog wat maken) :S

Pfff

en je konijn Ö?

Konijn al weer terug :slightly_smiling_face:?

! :astonished:

Gister avond ging ik bij mijn vriendin logeren. We gingen eerst oppassen, en gingen pas om 11 uur naar haar huis. Maar we moesten achterom, daar is zo’n klein ini mini steegje, zodat iedereen die daar woont in hun eigen tuin kan komen.
Maar je moest daar ergens de hoek om. Mijn vriendin zegt: pas op voor de muurtjes, die na die hoek komen. Maar ik zag geen muurtjes, dus keek ik opzij, terwijl ik zo een heg in rij x’D En die dag moesten we ook een stoepje op, omdat de weg open gebroken was. Maar daar aan de linkerkant staat zo’n hekje. Dus ik knal tegen het hekje aan, en val zowat in de sloot daar x’D

up