Blundeeeeeeeeeer!

Er was een megaknappe jongen op vakantie,
en ik dacht laat ik is gek doen en m’n msn geven.
dus ik geef m’n msn. maar de dag erna moest ik weg dus heb ik 'm niet meer gesproken
kreeg ik net een paar minuten geleden een vv op msn. dus ik denk hmm zou dat die jongen zijn.
maar nee, het was z’n vriendin! :open_mouth:
en die werd me toch is bitchy!.
ik mocht hem niet op msn, en ze ondervroeg me helemaal, hoe oud ik was enzo. wist ik veel dat hij een vriendin had dus ik zei maar: lekker veel vertrouwen heb je in hem.
maar ik heb z’n msn niet gekregen
en ik heb ook het vaagste msn gesprek ooit meegemaakt.

naja, gelukkig zijn er meer jongens op de planeet :slightly_smiling_face:

ben je gewoon naar die jongen toe gegaan en jou msn gegeven??
of kende jullie elkaar al een beetje.
anders zou hij ook wel zoiets hebben(en z’n vriendin) van, vaaag…

jaa, ik had 'm wel een paar x gesproken, en toen gaf ik m’n msn.
maar ik kende hem niet echt zegmaar.

Wat is je punt/vraag nou?

niks, ik wou 't gewoon ff kwijt :stuck_out_tongue:
en dat als je op vakantie hebt dat je moet vragen of die leuke jongen een vriendin heeft (a)

hahah zo raar. heft zij jou msnadres gevonden dan in zn broekzak? :Pvaag

ik heb geen flauw idee. misschien heeft hij 't wel gezegd fzo :slightly_smiling_face:
maar ik wou niks met 'm fzo.
ik vond 'm alleen superknap en wou z’n msn haha. :slightly_smiling_face:

waarschijnlijk heeft hij het briefje gevonden toen het uit z’n broekzak flapte :grinning:

XD wie weet,
maarja, ik kan 't niet aan hem vragen want ik heb nu z’n msn dus niet :slightly_smiling_face:

Haha, wel stom dat die vriendin zo aangevallen doet.
Je zou tog wel aan een jongen moeten merken of hij interesse in je heeft?

het is toch logisch dat hij jou niet zomaar gaat toevoegen hij kent je niet eens:S
en hij heeft een vriendin dus waarom zou hij een meisje van vakantie toevoegen die haar msn geeft. logisch dat die vriendin dat doet whahaha zou ik ook doen

ik vind 't wel een beetje overdreven, het lijkt net alsof die jongen zelf niet mag beslissen wie hij wel of niet toevoegd. beetje raar XD

Haha heb precies zoiets meegemaakt, maar dan met een mobiel nummer. Boze vriendin op me dak…

XD
ik zal echt nooit meer vergeten dat ik aan leuke jongens moet vragen of ze een vriendin hebben :slightly_smiling_face:

oowh meid, dat ga je nog zo vaak mee maken in je leven… :stuck_out_tongue:
ik heb dat ik weet niet hoevaak meegemaakt.
achjah, wat zou jij doen… ? :stuck_out_tongue:
ik bedoel… vakantie… jongens… meisjes… msn… van het een komt het anders… tsjha. :stuck_out_tongue:

Maar je hebt wel geniaal gereageerd op haar :stuck_out_tongue:

whahaha dat is echt zwaar klote… XD

Je hebt toch een algemene topic waarin je je blunders kan plaatsen -.-…?

oh , naja, hij staat nou al hier :slightly_smiling_face:

maar die vriendin was vandaag weer online, en ze begon weer tegen me te praten, ik had echt zo van: ik mag je vriendje z’n msn niet, maar jij praat wel tegen me? XD

oi, dat is wel lelijk van dr xD