Bluetooth

Ik weet namelijk niet waar ik dit anders moet plaatsen dus ik hoop dat ik hier goed zit…
Ehm… Bluetooth… Weet iemand een site waar ik draadloos bluetooth de software kan downloaden…?
Ik heb Windows Vista dus geen Windows 7!! ^^
…Zodat ik toch mijn filmpjes en foto’s van mijn mobiel (Samsung Corby) kan overzetten naar mijn laptop!
Ik heb zelf al zitten zoeken, maar vondt niet echt iets dus misschien hier iemand die het weet en me even kan helpen! ^^
Alvast bedankt! :stuck_out_tongue:

Ps. Met draadloos bedoel ik dus dat ik niet eerst zo’n sticky moet kopen enz, want ik weet toevallig dan weer wel dat je gewoon via je mobiel bluetooth je laptop opzoekt…bluetooth via bluetooth enz… Je snapt m wel haha

Nee weet ik niet, sorry. Up!

Volgens mij kan dat alleen met zo’n usbachtig ding.

Voor degene die het wél weten dan… :stuck_out_tongue::stuck_out_tongue:

ik heb het gedownload bij de site van het merk en type laptop dat ik heb!
Ik weet niet of dat bij jou kan, maar bij mijn hp kan het wel, succes!

Ja dat herken ik wel…
Of nouja wat ik bedoel is dat toen ik mijn laptop kreeg etc.
Zat bluetooth er automatisch al op…
Maar toen heb ik er nooit gebruik van gemaakt en nou is mn laptop pas opnieuw herinstaleerd, dus alles was er nl. weer af… :stuck_out_tongue:

haha, ik had precies hetzelfde, hij was eerst van men vaders werk namelijk. & Toen was ie opnieuw geïnstralleerd voor mij, maar zat er geen bluetooth meer op, dus moest ik de software van bluetoot opnieuw downloaden en toen deed ie het wel(:

En eh… Windows vista heb ik… windows 7 sucks maarre… wat ik zeggen wou… *kijkt lief* ^^ heb je misschien die link nog ergens? *kijkt puppyeyes!*

Je hebt laptops waar bluetooth op zit (zoals de mijne) maar je hebt ook een soort van USB stick die je kan kopen,als je die in je laptop doet heb je Bluetooth (: Die kan je gewoon heel de tijd op je pc laten. Hij is te koop bij de mediamarkt de prijs weet ik niet *.*

euhm, nee sorry! men vader had het erop geïnstalleerd, en ik heb denk ik een andere laptop als jou^^(heb sowieso nog XP)xd
heb je al gegoogeld? waars wel(a) Succeees ermee!

ik weet niet hoor, maar als je bluetooth software intypt bij google krijg je echt een enorme lijst. Misschien moet je daar even kijken…

Ja ik ben wel steeds aan het google’en maar steeds engelse site’s of iets waar alleen de info erop staat…
En omdat ik al eerder bluetooth er al op had staan toen ik me laptop zo kocht, tja dan ga je er vanuit dat het wéér zo kan zónder dat usb sticky! :stuck_out_tongue:
Het komt wel goed, moet toch dus even door zoeken op Google ^^

Geeft niet, toch bedankt iig! :stuck_out_tongue:

mijn mobiel heeft een draadaansluiting, das veeel makkelijker! gewoon snoertje er in, aansluiten en alles er op/af wat je wilt

Klinkt super ja… probleem is… Ik heb dat dus niet… :frowning_face:

Ik heb echt bluetooth nodig… iemand anders een oplossing-antwoord? :frowning_face:

Meestal kan je die er wel bij kopen.

tadaaaa
http://www.broadcom.com/support/bluetooth/update.php

nu hopen dat hij et doet :blush:

Dankje! :stuck_out_tongue: Sorry voor late reactie, verwachte eigelijk geen antwoord meer hahaha :stuck_out_tongue:
Ik hoop da tie het doet, hij is bezig met laden enz… :stuck_out_tongue:

Nou zeg… dat duurt echt heel lang… en ik was vergeten batterij op me laptop weer aan te sluiten dus k zag een uur later mn beeld zwart worden en ging me laptop uit… morgen weer een dag…