Blue dot pants

Halloo,

Ik heb echt een leuke broek gekocht maar ik weet niet hoe ik hem moet combineren! dit is hem:

(Broek op het plaatje is niet dezelfde maar hij is vrijwel identiek aan die wat ik heb gekocht)

Ik zou het met een wit shirtje met lange mouwen combineren en witte All Stars of Vans of zo. :slight_smile:

Wit/doorzichtig oversized bloesje en colbertje of jasje

iets rustigs erboven, witte blouse of een simpel wit shirt lange mouw met een leuke lange ketting

Ik zou zoals de rest ook al zegt er iets wits boven doen, zoals een blouseje of wit t-shirtje met een zwarte blazer. Waar heb je de broek gekocht trouwens, ik vind de broek echt super mooi !

Ik heb die broek ook :slightly_smiling_face: Ik combineer hem meestal met een pastelkleurige trui. Maar misschien heb je die niet :s

Een wit blousje?

Een wit shirtje, korte mouwen lijkt me het best

Ehm… persoonlijk vind ik hem niet zo mooi, maar indd ik zou hem combineren met iets rustigs erboven, een blousje, wijd shirtje die je in je broek kan doen ofzoo

Waar heb je die gekocht??!! :flushed:

heuj ik heet ook Femke, heb ook precies die broek en er een paar maanden geleden ook topic over gehad.

:sunglasses:

en LoveCookie: Primark, maar ik heb hem daar paar maanden geleden gekocht dus weet niet of hij er nog is

oh lees nu dat jij hem niet van de primark hebt haha,

btw LoveCookie: ze hebben ook zulke broeken bij Pull&Bear!

Ik heb hem wel van de Primark!