Ik heb echt heel veel last van blozen, zelf als ik niet nerveus ben of zo. Tips?
als je het gevoel hebt dat je aan het blozen bent, ga het niet erger maken door verlegen te doen of dicht te klappen enzo, als je er gewoon luchtig over doet en gewoon doet alsof er niks aan de hand is dan merk ik dat het niks met schaamte/nerveusheid enzo te maken heeft. ( ik als donker persoon dan haha)
Heb ik ook heel snel Weet niet wat je er tegen kan doen
Leuk toch? Nooit Blush nodig
Is het gewoon een beetje blozen (rode wangetjes) of alsof je het spaans benauwd heb? (knal rode wangen)
Volgens mij kan je daar weinig tegen doen, but correct me if I’m wrong
Een vriendin van mij heeft heeft ook, maar je kunt er helemaal niks aan doen!
Het is leuk dat je bloost, uniek:)
Haha ik heb er ook last van :’) Vooral met presenteren e.d. gewoon ergens anders aandenken en probeer rustig te ademen, dat helpt bij mij altijd!
Ik vind het er meestal wel leuk uitzien! Ik geloof dat naarmate je er minder over nadenkt en je er niet zo druk overmaakt dat het blozen dan ook minder wordt.
Ik heb dat ook, zodra de aandacht naar mij gaat word ik rood en dan ben ik niet rood op een manier van schattige rode wangetjes maar op de manier van vuurtoren rood over je hele gezicht. En als kers op de taart heb je mensen die zeggen : ‘’ … je bent rood’, goh je meent het. :’)
Ik heb er geen oplossing voor en hoop er ook graag een te vinden.
ik had dat vroeger ook, nu veel minder