Blowen

Een vriendin van mij heeft het laatst uitgemaakt met haar vriend omdat hij ongelooflijk veel blowt.
Ze hadden daar over gepraat en zij wilde alleen maar dat hij in ieder geval zou zeggen dat hij gaat proberen minder te blowen. Maar hij wil voor haar niet stoppen en niet minderen. Hij blowt echt gruwelijk veel by the way.

Ik heb zelf ook een vriend die ook steeds meer gaat blowen, met die jongen hierboven onder andere.
Ik wil echt niet dat hij zo’n stoner wordt net als die jongen.
Maar goed, die jongens zijn 16… iedere jongen blowt enzoooo, en het is inmiddels normaal geworden. En ze mogen zelf weten wat ze doen.

Dus mag je als vriendin aan je vriend vragen om te stoppen of te minderen met blowen? Of is dat echt iets wat de jongen zelf mag weten…

Je mag toch zowiezo vragen of hij iets kan minderen?
Kijk ik heb een oogje op iemand en hij blowt ook een keer in de week, liever heb ik dat niet, maar dat is zijn ding… ik kan niet zomaar zeggen van je MOET stoppen… jongens zijn eigenwijs en zullen daarna vooral niet luisteren… maar ik vind het ook dom dat die jongen dan niet wil luisteren… kijk als je veel blowt dan kan ik het me wel voorstellen dat je vriendin vraagt van kan het iets minder… ik zou niet elke keer met een wietbakkes oid. willen zoenen :stuck_out_tongue:

tuurlijk mag dat, of je je gelijk krijgt denk het niet!

Ik heb een tijd echt heeeeeeeeel veel geblowd, echt 20 blowtjes op een dag, toen kreeg ik ook met een jongen die helemaal niet blowde, en uiteindelijk na veel moeite ben ik gestopt :slightly_smiling_face:

En het ergste is nog dat ik het voor niks heb gedaan want nu blowd me vriend opeens zelf… dus jah ik weet het ook niet

Als die echt van je houd doet die dat voor je en anders stel je voor dat die 2x in de week een blowtje mag roken maar alleen als jij erbij bent ofzo :stuck_out_tongue:

Ja ik blow trouwens zelf ook maar echt heeeel weinig. 1keer per maand ofzo. dus ik ga niet vragen of hij wilt stoppen, dat zou namelijk heel stom zijn.

dan stel je voor dat jullie alleen blowen als je samen bent! en dan maar 2x in de week ofzo, je bent namelijk niet verplicht om zelf mee te doen.

Ik blow nu ook bijna niet, alleen als ik met me vriend ben en ik heb toch niet veel te doen neem ik en paar trekjes alleen voor het gevoel veder heb ik er geen intresse meer aan.

Je kan natuurlijk ook aan hem vragen waarom hij blowt? Toen ik begon met blowen ging het heel slecht met me, voelde me niet goed, woonde niet thuis en had een slechte relatie met me ouders! Mijn vriend blowt nu omdat die ontzettend veel stress heeft doodat die uit zijn huis is gezet door de makelaar omdat andere mensen dingen hadden gedaan waardoor politie in ze huis is gekomen en balbla ga zo maar veder! Mischien zit jou vriend ook wel ergens mee?

Voor zover ik weet blowt hij alleen for fun… maar et zou best kunnen, ga et binnenkort even vragen n_n!

als mijn vriend blowt, en hij wiltniet stoppen. En ook niet minderen. Dan hoef ik hem niet meer. Zoiets kun je ook nog altijd vertellen :wink: Misschien dat ie dan wel stopt? of in elk geval gaat minderen :slightly_smiling_face:

veel succes

ik vind wel dat je dat kan vragen, zeker als je al een tijdje met elkaar gaat… Als je nou net 3 weken wat hebt en zegt stop met blowen… Ja dat klopt niet helemaal. Maar in een relatie moet je rekening met elkaar houden en ik vind dat je na een tijd echt wel mag vragen of hij wil stoppen of in ieder geval wil minderen. en zo niet; dan is het bij miij dag dag monsieur.

De meeste blowers blowen toch om dingen te vergeten, als ik blow dan lijk ik net een ezel zo dom en het enigste wat ik kan is lachen en giechelen om alles! En veder denk ik nergens aan… :stuck_out_tongue: hahaha

Ik blow zelf totaal niet en dat doe ik vanwege mijn principes. Een vriend die vaak tot regelmatig blowt zal ik dan ook niet accepteren, en àls hij blowt, dan moet hij maar bij mij uit de buurt blijven. Ik vind het gewoon not done om zulke middelen te gebruiken.
Gelukkig blowt mijn huidige vriend niet en is daar zelf ook tegen.

Tuurlijk mag je vragen of hij wil minderen, asking doesn’t hurt. Maar egoïstisch vind ik het wel als hij gewoon botweg nee zegt, en dan zou er bij mij een lampje gaan branden. Vragen en erover praten kan altijd, als dat niet gebeurd zal de relatie ook niet erg positief uitpakken, is wat ik denk.

ja ik denk dat ik gewoon ga vragen of hij voor mij wil gaan minderen, en als hij dat dan voor me gaat doen of proberen vind ik het al genoeg. als hij ronduit nee zegt word het wel lastig…

niet geschoten is altijd mis… :slightly_smiling_face:

Inderdaad…

Een vriendin van me heeft ook aan haar vriend gevraagd of hij wilde minderen, maar hij heeft er gewoon schijt aan.

Op zich is het ook wel zijn eigen leven en moet je hem best vrij laten. Maar zodra hij ook vaak stoned is bij jou en zich heel anders gaat gedragen enzo, moet er wel wat veranderen vind ik.

als hij echt van je houd probeert hij in ieder geval minder te blowen.
& je kan hem natuurlijk altijd vertellen dat je er mee zit.

ben zo blij met mijn vriend, hij is gestopt voor mij zonder dat ik er al wat van had gezegt :open_mouth:

ik heb mn vriend gevraagd of hij voor me wilt minderen… en hij reageerde heel geshocked.
op deze manier;
Ö TUURLIJK WIL IK DAT! Waarom zei je het niet eeeeerder.

enzo.
aaaah ik hou zoveel van hem :grinning:

hij mag het zelf weten
blowen is lekker
bananen ook

Mijn vriendje rookte ontzettend veel (pakje per dag) Ik vroeg hem of hij wilde stoppen en dat wilde hij wel. Als hij het niet had gedaan had ik hem niet als vriendje willen hebben, dat heb ik hem ook gezegd dus het was zijn eigen keus. Het was ik of de sigaretten en hij koos gelukkig voor mij. Misschien heel hypocriet maar hij mag wel af en toe een jointje roken en als hij een keer in de maand een sigaretje opsteekt word ik ook niet boos, maar hij is nu pas een maandje gestopt dus ik heb liever dat hij nog niet al teveel rookt. Maar ik vind dat je hem zelf de keus moet geven. Het ligt er gewoon aan hoe erg je het vind. Ik bedoel ik vind het niet erg als een jongen een beetje rookt maar oz veel als hij deed vind ik gewoon echt niet tof.

Gewoon zeggen dat je het niet leuk vind dat hij zoveel blowt.
Je kan hem toch gewoon vragen of hij minder wil blowen?
En aangezien je het zelf ook wel eens doet, kan je maar moeilijk van hem verlangen dat hij ermee stopt.

Dus: gewoon vragen, je verliest er niks mee toch?
Maar als hij niet wil minderen, dn moet je toch echt zelf beslissen wat je er mee doet?

als ik weet dat de jongen die ik leuk vind blowt, knap ik meteen af op hem,

als ik er achterkom terwijl ik al iets met hem heb, kan hij stoppen of ik maak het uit,

ik heb er iig een hele grote hekel aan, aangezien ik de afloop ervan weet, 2 mensen uit mn familie begonnen ook met blowen, nu staan er geen eens tanden meer in dr mond!

Mn ex is er ook mee gestopt voor mij… Omdat ik me echt zorgen maakte, hij werd er echt anders van ofzo… Misschien heel stom… maarja, hij stopte er wel mee!(terwijl hij het al best wel lang deed)… dus ik denk dat je dat best van je vriend mag vragen…(A) natuurlijk kan het niet als hij het zelf niet wil, maarhet is niet raar ofzo, vind ik