Blowen

Wie blowt hier (regelmatig)?
Wie heeft het wel eens gedaan?
Wie heeft een periode lang veel geblowt en is nu gestopt? En waarom ben ej gestopt?
Wat zijn je ervaringen met het blowen als je 1 keer of meer geblowt hebt?

(oh en ik weet dat er nu veel meiden gaan zeggen van ik blow niet, ik vind het slecht enzo… Maar ik ben eigenlijk opzoek naar de antwoorden op mijn vragen en als er veel van zulke antwoorden als het is slecht door heen komen dan wordt het topic een beetje onoverzichtelijk, dus ik hoop dat er daar niet te veel reacties van komen…)

Ik blow niet, maar ik ben best benieuwd of het de moeite waard is om een keertje te proberen :grinning:

(haha, hoe onhelpvol voor jou… maar iig laat het zien dat niet iedereen meteen begint te krijsen met afkeuring als het gaat over drank, drugs of seks?)

wil je dat dan

Paar keer gedaan, ik kreeg er voornamelijk vreetbuien van. Ik doe het amper want ik vind het effect te zwak, ik hou meer van meer…trippende dingen.

Naah ik heb vroeger geblowd, maar ik bakte niks van dat inhaleren…ik kreeg pijn aan me keel en voelde niks van de weed of hasj omdat het mis ging…
Dus heb het heel lang niet gedaan tot ene maand terug.

en toen deed ik het blijkbaar een stuk beter, kreeg bijna geen last vn me keel en voelde het een stuk beter, maa rhet was heel snel uitgewerkt…

dus ben nu gewoon benieuwd naar hoe het zit met andere… en of ik gewoon moet oefenen of da thet niet voor mij is weggelegd…:stuck_out_tongue:

Nou heb het wel een paar keer gedaan,
we waren meestal met een groepje, maar dat groepje is gestopt/ probeert te stoppen. maar laatst zou ik het weer met een vriendin doen, maar dat ging niet door…eigenlijk ben ik daar blij mee, want ik voelde me een beetje schuldig tegen over die groep vrienden, ookal moet ik zelf bepalen of ik stop of niet.
maar het was altijd wel heel gezellig! dat was ook wel een reden om het nog een keer te doen, maar als ik het nu doe voel ik me er niet echt gemakkelijk bij…omdat ik nu ook gewoon ervaringen hoor van vrienden, en die zijn toch wat geloofwaardiger dan de verhalen van iemand die je eigenlijk niet kent, hoe erg dat verhaal ook is…

best lang verhaal:o :stuck_out_tongue:

Ik blowde eerst heel veel maar nu niet meer :slightly_smiling_face: me ouders kwamen erachter en nu denke ze dat ik een junk ben en moet ik pistesten doen xD

Ik heb het gewoon 1x gedaan. En ik voelde er niet veel van. Ik ben eigenlijk niet van plan om het opnieuw te doen, tenzij er de gelegenheid is (vb. op een slaapfeestje of een festival of zo, en iedereen doet het, voor de gezelligheid)

Als je last van je keel krijgt heb je slechte weed gehad. -meestal buitenweed-

Ik heb wel eens geblowd. Doe het liever nooit meer. Overgins al sinds okt. niet meer gedaan. Kost me teveel geld en ik doe dom. Ik val mensen lastig en me sigaretten zijn toch het lekkerst (L)!

Ik blow regelmatig. Heb een klote jaar achter de rug en het leek even alsof blowen het enigste was waardoor ik even alles kon vergeten. Nu besef ik gelukkig dat dat niet zo is, ookal ik blow nog steeds. Ik kan mezelf nu in de hand houden.

oefenen :stuck_out_tongue: … om te blowen. nouja als jij je daar gelukkig bij voelt he :stuck_out_tongue:
ik heb het iig nog nooit gedaan & ben het ook niet van plan ^^
succes ermee!

Mee eens, & ik kreeg vet erge dorst. Heb soms gedacht dat ik stikte in me eigen speeksel omdat ik het niet kon slikken.

haha nouja oefenen is miss neit het goede woord…

Ik hoor trouwens idd van meer mensen dat het wss komtdoor de kwaliteit van de weed…

Maar goed overweek zijn er bij mij in de stad zomerfeesten, een week lang los gaan is dat dus… dan ga ik maar zorgen voor goede weed en drank(A)

en na die week zijn we weer allemaal heel braaf hoor (A)

never mind

Een aantal vrienden van mij doen het (veel te veel).
Ik heb wel eens een trekje genomen, maar ik ben nog nooit stoned geweest, ben toch erg nieuwsgierig hoe dat zou zijn.

Ik heb nog maar 3x gedaan, en ik merkte er eigk alle drie de keren niet echt veel van. Ik wil het wel nog een x doen binnenkort, en dan hoop ik dat ik het wel echt merk zegmaar…

3x gedaan
ik denk steeds dat ik in een droom zit dus zeg ik ALLES wat ik denk
en doe ik ALLES waar ik zin in heb
en dan denk iedereen; waar heeft zij dan last van :stuck_out_tongue:
en ik krijg elke keer koorts als ik heb geblowd (38graden koorts)
ma het is wel grappig :slightly_smiling_face:

als je een hijs neemt
over je longen doen
en niet gelijk uitblazen!
als je (meer) stoned wil worden moet je het zo lang mogelijk ‘inhouden’
dan voel je m hard :stuck_out_tongue:

oowja en voordat je hijst de joint aansteken
dus elke keer als je een hijs gaat nemen eerst aansteken
gaat veel beter en voel je m meer

Wie blowt hier (regelmatig)? Doen het soms met vriendinnen.
Wie heeft het wel eens gedaan? Ja ik dus:P
Wie heeft een periode lang veel geblowt en is nu gestopt? En waarom ben ej gestopt? Niet veel gedaan, zo speciaal si het ook weer niet…
Wat zijn je ervaringen met het blowen als je 1 keer of meer geblowt hebt? Meestal lachkick, soms vreetbui, achh hetis wel grappig maar niet speciaal :wink:

(Ik hou het niet super lang binnen trouwens, daarom voel ik ok niet zo heel veel, je kan het op verschillende manier doen, ik zou vooral bij eerste keer niet meteen “voluit” gaan;))

Ik heb het wel een paar keer gedaan, maar ik heb voornamelijk dat ik er heel sloom van word. dus ik vind het eigenlijk niet zo fijn.