Blowen

Een vriendin van mij blowt een paar keer in de week. En ik vind dat dus echt slecht, en ik maak me soms best zorgen om haar.

Maar op tumblr zie ik zoveel mensen die dat allemaal maar de normaalste zaak van de wereld vinden, om een paar keer per week te blowen. Maar zo normaal is dat toch niet? :’) Of ligt dat nou echt aan mij? Is dat tegenwoordig meer geaccepteerd ofzo? Ze is 15…

ik zal nooit in mn hele leven blowen :slightly_smiling_face:

Dit.

Ik dus ook niet… Maar ik vroeg me gewoon af of het heel ouderwets is dat ik het zo raar vind, terwijl het lijkt alsof het heel gewoon is ofzo weetjewel.

En ik ben kei bang omdat ik ben uitgenodigd voor een feestje van haar waar ze wss ook allemaal gaan zitten blowen enz. Dan val ik er weer zo buiten…

Volgens mij is het inderdaad wat normaler geworden om te blowen, ik hoor mensen regelmatig zeggen dat ze “even een blowtje gaan doen”, zo even tussendoor. Ik vind het zelf ook redelijk normaal maar volgens mij ligt dat aan je omgeving (ik ga met mensen om die zelf veel gebruiken en dus wordt het normaler.)
Als jij het niet normaal vindt kun je er met haar over praten maar je kunt haar niks opleggen in ieder geval. Vooral zelf niet meedoen is het belangrijkste denk ik. En over dat feest, je valt er niet buiten als je niet blowt, tenminste als het je vrienden zijn.

Ik vind het redelijk normaal ja. Al dan niet op je 15e tho.

Nou het is niet normaal nee, als ze op een feest gaan zitten blowen en jij niet, dan laat dat zien dat jij wel gezond bezig bent. Je vrienden komen er zelf wel achter dat het echt niet verstandig is.

Gewoon nee zeggen, ze accepteren het heus wel. Ik heb ook zovaak geweigerd en omdat het mijn echte vrienden zijn vonden ze het ook totaal niet erg.

Ik vind het wel raar als je op je 15 elke week blowt ja.

Maar als je wat ouder bent en het minder vaak doet ofzo, vind ik het wel normaal.

Een nicht van mij blowde ook regelmatig toen ze 15 was, en kwam ook aan andere drugs. wietlollies :’) Nu is ze 17 en is nu wel over die periode heen, zeg maar.

Tegenwoordig is het ‘stoer’ als je blowt.

Ik vind het niet normaal om op je 15e te doen.

Ik heb het een keer geprobeerd om het maar geprobeerd te hebben, maar zo fantastisch vond ik het niet. Nja, ik vind dat het als het echt een gewoonte gaat worden vind ik het niet normaal nee.

Ik vind t niet normaal maar je gaat er niet dood aan weetje.

Huh wietlollies is gewoon snoep met een grassmaakje maar op je 15e blowen en dan een paar keer in de week gaat wel een beetje te ver ja :stuck_out_tongue:

Dat is niet normaal nee. Sowieso blow ik in ieder geval niet.

In mijn omgeving is het vrij normaal om te blowen. Welja, ‘normaal’ is eigenlijk niet de juiste term, ik bedoel eerder geaccepteerd, in tegenstelling tot andere drugs. Maar er zijn er ook genoeg die het niet doen.

Ach weet ik veel, daar had ze het welles over, en dat ze dat wel van een paar gasten die ze kende kon kopen :’)

Onder mijn vrienden is het vrij normaal om te blowen. Ook vriendjes gehad die blowden. Maar ik deed nooit mee/heb het nooit gedaan. En dat accepteerden zij dan ook gewoon van mij.

Haha mijn nicht had die ooit op de markt gekocht 6 jaar terug ofzo dus daar zal wel geen echte wiet in zitten…

Dit. Ik ben er zwaar op tegen.