Blousjes zonder kreukels op vakantie

Hallo,

Ik ga vannacht op vakantie naar Mallorca. Ik heb voor het uitgaan veel topjes, soort ‘blousjes’. Nu wil ik deze graag zonder kreukels weer uit me koffer halen in Mallorca. Wat kan ik dan het beste doen,

De blousjes aan een kledinghanger helemaal verspreid over de koffer leggen met evt. een badhanddoek erover heen als ‘bescherming’

of de blousjes gewoon opvouwen?

En heeft iemand een idee hoe je de evt. de kreukels er op vakantie makkelijk uit kan krijgen?

Alvast bedankt!

Dit probleem heb ik ook altijd, ik volg :grinning_face_with_smiling_eyes:

Je kan misschien proberen je kleding op te rollen?
Klinkt raar maar volgensmij is het beter bestand tegen kreukels dan opvouwen!

Oprollen! En zodra je op bestemming bent snel alles ophangen, evt. in de douche zodat de kreukels eruit stomen :slightly_smiling_face:

Een stuk karton tussen het blousje doen (waar normaal je lijf zit zeg maar) en dan strak trekken! Zo blijven ze echt mooi ongekreukt.

Maarja, dan moet je wel nog voor vanavond aan heel wat karton komen én het neemt vrij veel kofferruimte in beslag.

Wel goede ideeën hier, maak ik heb zoveel blousjes, om die allemaal op te rollen :’) …
up!

Ik denk dat het stuk karton nog het beste is… Dat heb ik volgens mij nog is gezien bij Checkpoint. Zal kijken of ik dat filmpje nog kan vinden.

http://www.eo.nl/tv/checkpoint/item/thuistest-aflevering-12-seizoen-6/

Super, dankjewel!