Blousje H&M

Ik heb dit blousje van de H&M: (en even voor de duidelijkheid: ik heb de zwarte :wink:)

http://i43.tinypic.com/2yuwqbp.jpg

Het punt is, als je dit blousje aanhebt, en er moet bij mij een shirt onder, kan je die kleur niet zien. En alleen zo lijkt hij me wel heel erg zwart zwart.
Btw, deze foto is een zwarte, ik zal er even een duidelijker plaatje bijzetten:

http://i40.tinypic.com/2cy2jnn.jpg

wat zijn jullie tips om hem te combineren? Want nu blijft hij maar in de kast hangen.
Trouwens, niet alleen voor in de winter hoor, ook voor in de zomer :slightly_smiling_face:

skinny jeans en cardigan - winter
short met hempje eronder - zomer

ofzo.

shirt met lange mouwen eronder, of een vestje eroverheen, of gewoon een niet-zwarte broek eronder
sierraden?
eigenlijk is dit zoiets waar bijna alles bij past?

Je kunt er een mooi hemdje onderaan doen, en een paar knoopjes open zodat je het hemdje/shirtje wel ziet?
I like it :grinning:

Shirtje onder met lange mouwen, of korte als je geen kouwkleum bent xD
En gewoon skinny met leuke schoenen.
Tsjaa dit is eigenlijk niet erg moeilijk xDD

Ik vind hem ook wel leuk om zo te dragen hoor, waarom zou je er iets onder doen? misschien tegen het doorschijnen ofzo. maar voor de rest kan dat zwarte prima. Maar dat is mijn mening natuurlijk. Je moet dragen o de manier die jij het leukst vind natuurlijk.

die zwarte had ik.
maar die heb ik teruggestuurd want hij paste niet,
maar ik snap het probleem niet zo? ;$
je kan er toch gewoon iets zwarts of wits onder doen?

hij schijnt idd wel heel erg door. Dus je kan hem zonder iets eronder niet egt aan :slightly_smiling_face:
mijn probleem is meer dat ik niet van zwart zwart houd, dus zonder iets eronder vind ik het niet zo mooi.
maar dank je voor de reacties :slightly_smiling_face:

je doet gewoon de knoopjes wat verder open en dan een topje eronder. zo’n gestreept of éénkleurig dingetje. niet te veel frutsels eraan.

oehhh leuk blousje. -kwijl- ik zou 'm met een grijze skinny jeans en zwartwitte/grijze allstars doen :grin: of slippers in de zomer. ahh ik hou van slippers

voor in de zomer, die roze blouse met een witte skinny. en teenslippers…
me like <3333