blouse

[b]Ik was laatst in een winkeltje en ik vond een ruitjesblousje .
Het is wel een echt damesblousje maar ik weet echt niet hoe ik het kan combineren.
Er zit niet echt een model in , het is dus wel gewoon recht .
Ik weet niet hoe ik het moet combineren , want het word al snel te jongensachtig of te netjes.

dit plaatje is van internet dus het is het niet precies:

http://www.remixoutdoor.nl/productimg/damesblouse1jpg1190230106_klein
[/b]

Eehm een jeans, sneakers lage riem? In principe kan hier heel veel bij. Of open met een effen hemdje/t-shirt eronder en enkellaarsjes.

www.threadhead.com

of type op youtube threadhead

daar op staan heel veel turorials over het her maken van blousjes ^^
suc6

up.

Een trui er overheen ! :grinning: altijd leuk !

strakke jeans eronder, laarzen( uggs? als je geen ugghater bent :slightly_smiling_face: )
succes !

Zwarte panty
Zwart strak rokje
Riem erom
Jazz schoenen
:slightly_smiling_face:

Dat vind ik zelf ookaltijd leuk , maar ik heb geen idee hoe en wat zegmaar.

een giletje misschien?

Word het dan niet net te netjes??

upje?

Ik heb er zelf ook ongeveer zo een, alleen dan met blauw-witte streepjes.
En ik heb hem een paar maten groter gekocht, zodat ie lekker los zit, dan vind ik het wat nonchelanter overkomen dan dat ie zo strak zit.

Ik doe er meestal een taille-riem overheen, of kettingen, en soms laat ik hem gewoon zo los hangen.

Je moet in iedergeval wel de knoopjes tot aan je borsten open laten en dan een wit hemdje eronder aan doen.

up ?

Het blousje open dragen met een zwart hempje eronder, zwarte (pvc) tregging, (gladiator) heels, zwart hoedje. Je kan er ook altijd nog een giletje bij aandoen.

Ik heb hem gedragen met een leuke skinny , uggs , en een cardigan.

zag er best leuk uit :stuck_out_tongue:

Sneakers, skinny tailleriem… klaar

Ik heb gister ook zo’s soort blouse gekocht. Ik combineer m dan met een wit t-shirt eronder dan doe ik de voorkant van de blouse in een goed zittende skinny (heup model en met riem), gilet erover en KLAAR! Om het niet te jongensachtig te maken doe ik alleen dan de laatste 2 knoopjes van de blouse dicht (zodat het er niet zo dicht en houthakkerig uit ziet) en een paar mooie hakken onder je skinny

ojaa… je gilet gewoon open houden… anders is t wel netjes :wink:

Ik hoop dat je er wat aan hebt
xoxo

wat hierboven ook staat en veel armbanden en mooie oorbellen indoen :slightly_smiling_face: