Blouse combineren

Hey :slightly_smiling_face:
Ik heb laatst deze blouse van de H&M gekocht alleen weet ik hem eigenlijk niet zo goed te combineren…
Op vakantie kan ik hem gewoon dragen met een bikini eronder
Maar ik wil hem nu eigenlijk ook wel dragen

http://files.hm.com/media/products/725/ML725_0412_049R_68987.jpg

Tips?? :grinning:

skinny & pumps of ballerina’s
en als ie lang zat is gewoon n legging? :slightly_smiling_face:

ja hij is best wel lang :slightly_smiling_face:
ik zat ook wel aan een legging te denken alleen durf ik dat nooit zo goed te dragen… stom van mezelf :slightly_smiling_face: nou oke ga ik dat wel proberen :stuck_out_tongue:

Jaa, een legging is wel leuk xD, maar skinny kan natuurlijk ook.

ik heb hem nu zo aan;

http://pic80.picturetrail.com/VOL1008/3823022/19879004/364773972.jpg

Staat het zo leuk?

ik denk trouwens alleen dat ik hem leuker vind als de mouwen wat meer opgestrookt zijn :slightly_smiling_face:

das idd leuker denk k!
en ms dat je de legging wat korter moet doen? weet k niet zeker :stuck_out_tongue:
staat je wel leuk! :slightly_smiling_face:

ziet er leuk uit! heb je misschien een witte legging, of juist zwarte pumps? zo kan het ook hoor, maar stroop je legging dat op tot driekwart! dat vind ik meestal leuker. nou klinkt het of het zo niet leuk is, maar dat is het wel hoor! dit zijn gewoon wat tips :wink:
wat volgens mij ook wel leuk is, is een skinny of een jegging!
ik hoop dat je er wat aan hebt!

'k zou de armband weg doen, en misschien andere kleur schoenen…en de mouwen wel opgestroopd…maar staat je wel heel leuk zo! :wave:

het staat je leuk. Ik zou alleen of een korte legging aan doen/geen legging of een panty. En de armband weglaten, en misschien andere schoenen in zwart ofzo. En natuurlijk de mouwen opstropen. Maar zo staat ie ook leuk, zeker weten :grinning:

legging en balerina’s/pumps.
ik vind die bruine legging er ook wel leuk bij staan.

Ik vind het wel leuk, maar ik zou een kortere legging aan doen.

Ik zou gaan voor zwarte pumps/ballerina’s vind dat wit er niet mooi onder staan.

ja ik heb wel zwarte pumps, maar ik vond deze pumps ook heel leuk omdat er ook wit in de blouse zit zegmaar :slightly_smiling_face:

Ja ik heb ook een witte legging en nouja dan moet ik maar even een 3kwart legging aanschaffen! daar zat ik zelf ook al aan te denken dat dat leuker zal zijn!

Zoiezo stroop ik die mouwen op, maar was ik even vergeten voor de foto :stuck_out_tongue: haha dat opgestrookte vind ik er leuker uitzien!
Bedankt allemaal voor de tips! :grinning:

Oeh die heb ik ook. maar dan in andere kleuren :stuck_out_tongue:

Ik zou m zoiezo met een doorzichtige panty of met blote benen dragen.
Het is een echt zomerjurkje en zo’n legging staat er noggal raar onder
(vind ik) en omdat dat zwarte totaal niet bij het jurkje past.
En dan zou je ook gewoon die witte schoentjes eronder kunnen dragen.
Dat staat wel leuk, omdat er ook wit in het jurkje zit. :slightly_smiling_face:

ik heb hem ook! heb ook diezelfde schoenen volgens mij en die trek ik daar ook altijd bij aan. verder draai ik het met een bruine legging en de mouwen opgestroopt, want anders lijken je schouders heel erg breed. verder draag ik het soms ook met bruine laarzen en een bruin shirt met lange mouwen eronder. heb er eigenlijk ook altijd een basic jurkje onder aan anders schijnt hij door!

xx

ik denk dat het leuker is als je iets bruins erbij doet, dat lijkt me wat zomerser ook dan met zwart, maar dit staat ook wel leuk hoor :]

je hoeft geen driekwart legging te kopen hoor!
je kan doen wat ik ook altijd doe, gewoon je legging optrekken tot net onder je knie. dan krijg je van die rafeltjes onder je knie en dat ziet er kei leuk uit!

nee maar een 3 kwart legging is zoiezo wel handig :wink:
als ik deze optrek dan gaat hij knellend zitten, niet echt fijn dus :stuck_out_tongue:

ik dacht ook al aan bruin! ik heb namelijk mn twijfels over zwart
& idd gewoon blote benen maar dat is nu toch nog even te koud! Nouja, niet te koud maar met dit weer…

Maar waar halen jullie basic jurkjes dan :$??
& hoe zien die eruit :slightly_smiling_face:?? (maybe plaatjes?)

superleuk met legging!