Blotting paper

Heey girls!

Weet iemand waar je blotting paper kan kopen? Ik heb de zoekfunctie en google al gebruikt maar daar vind ik er enkel van essence en die zijn ondertussen al uit hun collectie gehaald.

Alvast bedankt!

Geen idee, upje voor jou!

Wat is dat? :’)

In dit artikel staat het heel goed uitgelegd!
http://www.beautygloss.nl/2009/09/15/blotting-papier/

aaah, daar zijn die blaadjes dus voor haha, mijn oom had ze opgestuurd uit japan. Ik kon er maar niet achter komen waar ze voor waren.

Maar OT. Ik heb geen idee, haha, ebay?

Heb het artikel gelezen en filmpje bekeken.
WIL HET NU OOK HEBBEN!!! (ik blijf dit topic volgen)
Maar wat ik me afvraag he, bij het filmpje liet ze ook en gebruikte papiertje ziet met een bruin vlek daarop. Is dat niet gewoon haar foundation?

^toen ik het artikel zag, heb ik de mijne ook getest, maar ik kreeg idd ook geen bruine vlek of iets dergelijks xd…

Sephora heeft ze. Ze zijn wel vijf euro…

Hier?

Ik weet niet of ze naar Nederland verzenden haha

Er staat onder het logje van Mascha dat ze ook te koop zijn bij Essence en Catrice

Ja idd maar het artikel is van 2009 en ze zijn ondertussen uit hun collectie gehaald.

Heb ik ook al gekeken maar de verzendkosten waren echt 18 euro ofzo! Toch bedankt!

Ok dankje! Als er nog iemand een goedkopere versie weet, let me know!

Essence heeft ze nog wel, heb ze vorige week bij de kruidvat gekocht.

Ebay!

Ze hebben het van essence.

Ohh… best wel handig!
(trouwens in dat filmpje; is dat niet gewoon haar foundation?)

Ik heb ze!!! :grinning: Haha, ik was ook blij toen ik ze vond. Mét Tea Tree. Goed, de papers. Ik heb ze gekocht bij The Body Shop in de sale (¤4) dus weet niet hoeveel ze normaal kosten.

Trouwens, in het filmpje is het niet haar foundation. Als je goed kijkt zie je echt dat het papier doorzichtig (en dus donkerder) word van het geabsorbeerde vet.

Ik ben ze ook aan het zoeken, dus ik kijk mee!