blote benen koninginnendag

Het wordt 20 graden en ik wil heeeul graag een jurkje aan en gewoon m’n BENEN laten zien. Maar is dat niet een beetje vreemd? Ben bang dat ik een beetje voor schut loop omdat niemand het heeft… Zegmaarrr… Wat zouden jullie doen?

ik doe oook een jurkje aan :slightly_smiling_face:

Gewoon doen!

Het wordt toch lekker weer? Gewoon doen!

Gewoon doen, niet denken aan wat anderen gaan vinden.hangt ook van waar je bent. Als het ergens echt overdreven druk is dan ben ik meestal bang voor scherven of dronkelappen. Maar als het gewoon een wijk is dan zou ik het ook doen.

wat is er dan met je benen? en niks van anderen aantrekken hoor, tis jouw lichaam en jij mag er trots op zijn!

^Haha nee niks mis met mijn benen! Alleen ik zou normaal pas met shorts/jurkjes lopen als het 25 graden is buiten… Denk ik… Achja, ik doe het gewoon, zomergevoel :grinning:

Volgens mij wordt het erg lekker weer en je bent écht niet de enige. Gewoon doen!

Gewoon doen, en als je ergens bent met veel mensen is het gevoelstemperatuur ook hoger !

Je kan natuurlijk ook gewoon een panty meenemen voor in de tas, voor als je ook nog 's avonds Koninginnedag gaat vieren. (:

Ik doe een lichte panty (zwart, 20 denier) aan onder mn oranje rokje, en als het echt warm wordt doe ik m uit (dus wel even scheren van tevoren (A)).

dat zie ik wel op de dag zelf :stuck_out_tongue:
ik vertrouw die verwachtingen nooit!
helemaal niet nadat het vandaag zo bewolkt was…

Ik zou een lichte panty onder het jurkje aandoen en als het te warm is en je ziet dat meer mensen blote benen hebben doe je hem uit :slightly_smiling_face:

GEWOON DOEN! het is feest morgen haha. ik weet niet waar je woont, maar in het noorden is het niet heel warm ofzo, maar in het zuiden natuurlijk wel. neem anders gewoon voor de zekerheid een (huidskleurige) panty mee.

Zo zou ik het ook doen :slightly_smiling_face: Met het weer in Nederland weet je het namelijk nooit…

Boeiend! Lekker doen joh =D Ik denk dat heel veel mensen (vooral meiden) wel met blote benen op pad gaan.
Mja ik blijf in eigen stad dus kan evt nog wel omkleden. Later in de avond kan het natuurlijk wel koud zijn.

Ik zou een panty aandoen, maar dan om de reden dat het nog te koud is om met blote benen rond te lopen ('s avonds dan)

Ik was gister op Groezrock. Ik heb honderden meisjes gezien met blote benen. De meeste droegen dan een jurkje of een SHORT broekje! Ook 's avonds, toen ik zat te bibberen, zag ik meisjes lopen met korte broekjes.

Ik zou in elk geval een panty meenemen. Deze kun je altijd nog aan en uit doen als je het warm of koud krijgt.

Doe het gewoon en negeer iedereen die raar kijkt, doe ik ook.