Bloopers toen je op je hakken liep!

Najaa zoals de titel zegt,
Vertel al je hilarische bloopers xD :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ben je in de hakken sfeer? :stuck_out_tongue:

Ik heb overigens geen bloopers, ik kan gewoon goed op hakken lopen.

ach ik heb zoveel bloopers met hakken, dan let ik even niet op, en dan flikker ik onderuit. ik kan er meestal wel om lachen. :]

ehhh ik ben wel een keer gevallen, op een stoepje met een losse tegel. maar dat lag meer aan de tegel dan aan mij.

heb je iets met hakken haha?

ehm nee geen bloopers gehad.

Ik ben een keer bijna van de trap gevallen… maar ik hoorde dat meer meiden dat had omdat ze een of ander spul erop hadden gestrooid x__X Maarja vond ik toen alsnog voor aap.

Dat is best wel sneu !

ik heb alleen nog maar bloopers gemaakt op schoenen zonder hakken, haha.
zoals: je slipper verliezen terwijl je op school de trap op loopt.
blooper is my best friend :grinning_face_with_smiling_eyes:

met me hak vast tussen de stoeptegel :crazy_face:
& zo’n rooster met van die vierkanten erin, dat ik daar achter blijf haken.

Volgens mij loop ik sowieso scheef haha, maar ik kan me niet echt een duidelijk blooper herinneren. :stuck_out_tongue:

ik liep van een losse stoep… dus ik verstapte me … dat lag aan de tegelXD

was niet echt de schuld van men hakken maar toch: ik was op een fuif een beetje aan het rondstappen met een vriendin en er stonden dranghekken die ik niet gezien had, dus ik struikel erover, val op men hoofd en ben men hakken verloren :blush: gelukkig was er een jongen die me meteen kwam oprapen!

Ik flikker sowieso altijd, met of zonder hakken. Het kon ook niet missen dat, toen ik hakken aan het passen was in een bomvolle winkel, ik binnen twee stappen op mijn bek lag.
Ik draag ze ook nooit, anders ben ik een boom. :’)

heb t idee dat ik meer blunders maak op platte schoenen eigenlijk :stuck_out_tongue:

ik dus ook (:

Ik ben een keer van de bovenste trap geflikkert van school.
De trappen zijn open, en mijn spullen lagen dus 2 verdiepingen lager…

(A)

Toen ik voor het eerst hakken aan had naar school zo’n 4,5 jaar geleden, met kerstviering. Ik moest wat halen uit de schoolkeuken en bleef toen haken achter een traptree. En bam, daar ging ik :angel: Gelukkig is dat de enige blooper die ik gehad heb

Ik ben éen keer keihard van de schooltrap af gegeleden, waardoor ik de rok van mijn vriendin naar beneden trok omdat ik me nergens aan vast kon houden, haha.

Mijn hakje bleef haken in een opening op 't grond en ik stapte verder, resultaat: 1 blote voet en 1 nog levende pump aan de andere voet :-p ik had het nog niet eens snel door dat ik 1 pump kwijt was =p

Ik viel bijna van de trap.