Blooper in de etod door vriendin

Hoi Girls :grinning:

Ik was vandaag in de Etos met mijn vriendin en ze wou deo kopen…
Dus ze ging zegmaar een beetje spuiten in het dopje om te ruiken deed ze ong. 4 x ofzo wee ni xD
Toen zei n vrouw die daar werkt je mag best spuiten maar niet allemaal. en toen zei ze ok ofzo
en toen gingen we naar huis en nu wilt ze nooit meer naar de Etos gaan, omdat ze zich schaamt…
Iemand tips voor haar alles is welkommmm
xx Myy ( ik heb niks gedaan ik stond buiten te wachtte dus HET IS NIET MIJN BLOOPER DUS STOP A.U.B MET DIE DOMME HAAT REAS :slightly_smiling_face:

Gewoon weer naar de Etos gaan? Ik zie het probleem niet helemaal. Grote kans dat die vrouw haar niet meer herkent volgende keer.

Gewoon blijven gaan, de kans is klein dat de verkoopster het nog weet. En al herkent ze haar, als ze zich gewoon gedraagt is er geen probleem.

Wat is nou eigenlijk het probleem? Alsof die vrouw je vriendin nu opeens haat en haar volgende keer überhaupt herkent. :’)

Gewoon weer de Etos binnen stappen, niemand die wat tegen je zegt! Geen probleem van maken, omdat een medewerker daar wat tegen je zei.

Het is toch helemaal niet dramatisch wat er is gebeurd? Die vrouw heeft het netjes gevraagd. En er komen trouwens zoveel mensen per dag in die winkel, ze was je waarschijnlijk al na 5 minuten vergeten.

Als ze nou luisterde haha

k zal t zeggen tegen dr x bedankt

dan ga je toch lekker naar de kruidvat :’)
als iemand die met mensen werkt in een winkelachtige omstandigheid kan ik mededelen dat het absoluut niet per se waarschijnlijk is dat de verkoopster het zich niet zal herinneren.

Ik snap het probleem niet? Er is toch niets gebeurd? Maar als ze echt niet naar de Etos wil, dan kan je inderdaad ook naar een andere drogisterij gaan.

Er zijn ergere dingen in het leven. :wink: Gewoon je vriendin overtuigen dat het totaal niet gênant was en dat de kans klein is dat jullie die vrouw terug tegenkomen.

Als ze nou die deo had gejat en betrapt was, dán had ze zich moeten schamen. Niet om dit kleine dingetje. De wereld vergaat niet als je zo’n “foutje” maakt, gewoon de volgende keer niet weer zoiets doen.

Geloof me, die verkoopster herkent je vriendin ècht niet meer als ze de volgende x binnen komt. Sterker nog, waarschijnlijk is ze het hele voorval helemaal vergeten. Ze ziet elke dag honderden klanten, voert tientallen gesprekken en is bezig met haar eigen werkzaamheden. Dat voorval met je vriendin was niet bijzonder genoeg om te onthouden.

Ik werk ook in een drogisterij en geloof me, de gemiddelde klant ben ik na 5 seconden vergeten want dan staat de volgende klant alweer voor m’n neus of moet ik m’n aandacht alweer richten op het werk. Zelfs al zou ik het gezicht van een klant willen onthouden, meestal zie je ze niet lang genoeg om het gezicht echt te onthouden. Klanten zijn gewoon een waas van klanten tbh.

Nou jemig wat 'n drama. Ik zou als ik jou was je naam laten veranderen en verhuizen naar Thailand.
Oh hetzelfde geldt voor je vriendin natuurlijk.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Direct ook maar je gezicht laten verbouwen, je weet maar nooit!

:")

Uhmm, Als ik jou was zou ik me mond houden :wink:

1. Als het geen nut heeft voor mijn vriendin dan hoef je niet te reageren dan ga je lekker naar het onzinhoekjes een haat forum maken :wink:
  2. Het is niet mijn blooper hoor ik ga gewoon naar de etos ik doe het voor mijn vriendin ja?
    Dus ik heb jou reactie niet nodig :wink:
    Ohjaa voor dat jij een forum maakt van: “Ik ben gedist wat moet ik doen” :cold_sweat: :cold_sweat:
    wou k ff zeggen dat je je niet TE aangesproken moet voelen schat :bored: :sob::muscle:

Uhmm, Als ik jou was zou ik me mond houden :wink:

1. Als het geen nut heeft voor mijn vriendin dan hoef je niet te reageren dan ga je lekker naar het onzinhoekjes een haat forum maken :wink:
  2. Het is niet mijn blooper hoor ik ga gewoon naar de etos ik doe het voor mijn vriendin ja?
    Dus ik heb jou reactie niet nodig :wink:
    Ohjaa voor dat jij een forum maakt van: “Ik ben gedist wat moet ik doen” :cold_sweat: :cold_sweat:
    wou k ff zeggen dat je je niet TE aangesproken moet voelen schat :bored: :sob::muscle:

Haha wauw, er is hier ook iemand op d’r teentjes getrapt. :’)
Maar schat, voor jij je te aangesproken voelt; maak je niet zo druk. Er zijn wel meer meisjes van jullie leeftijd die puberale dingetjes doen in winkels, dus onthoud ze dit echt niet, die medewerkster heeft wel wat beters te doen.

En anders, als jullie echt bang zijn voor die mevrouw die niet had mogen zien dat jullie deo in het dopje spoten (waar de fuck hebben we het over…); lekker naar de Kruidvat, ook hartstikke leuk!