Bloody Mary

Heeft iemand al eens bloody mary* opgeroepen?
zo ja; hoe? en wat gebeurde er?

*bloody mary : geest van overleden meisje die in de spiegel verschijnt als je 3x haar naam roept in een donkere badkamer met een kaars etc.

Ik durf het niet,
En ik zal het pas geloven als ik het echt zie xD.
Maar er is hier al een topic over
[het is toch als je om 12 uur snachts 3x bloody mary in de spiegel zegt, en dan komt ze in de spiegel achter je?]

haha same here… ik durf ook nooit om 12 uur snachts in de spiegel te kijken :stuck_out_tongue:

nou ik vind het onzin, alleen om 12 uur slaap ik meestal…

Ja,en er kwam niks

waarom zou je dat doen o.O

gedaan,
zelfs met het licht uit zoals je ook moet doen,
maar er is niets gebeurt

ik geloof daar niet inmaar ik vind het toch vet eng

ike, omdat het onzin is, en dat wilde laten zien.
(er gebeurde dus *natuurlijk* helemaal niets)

http://www.loraco.nl/artikel/bloody_mary_sid-7-175.htm

Ik geloof er niet in, ik denk dat het je onderbewust zijn is. Dat je haar perse wil zien en dat je een bepaald beeld ervan in je hoofd hebt en dat je onderbewust zijn dat vormt ofzo, dus als je er niks van gelooft gebeurt er idd ook niks.

Precies, je moet er zelf in geloven, en je hebt ook meer kans dat er iets gebeurd als je helderziend/helderhorend bent en er zelf al veel mee bezig bent. Niet iedereen kan zoiets zien.
Ik heb het zelf een keer gezegd, maar er gebeurde niks omdat ik steeds met de gedachte zat “Omg, ik hoop niet dat ik iets engs te zien krijg…”

ik geloof er niet in maar toch durf ik het niet te doen.

heb het geprobeerd mr er kwam niks, mr toch ik verschrok me dood van mijn spiegelbeeld hahaha xD

http://www.youtube.com/watch?v=65eeLpy-YME :smirk:

ik heb het een keer gedaan met een vriend van me. er gebeurde niks, maar hij piste in z’n broek van angst :'D

In dát geloof ik niet maar in sommige dingen wel ^^

en zwieber dat filmpje is vet eng! ik heb maar het eerste gedeelte gezien zelfs xD maar anders kan ik vanacht niet slapen [’:

ik heb een dvd over die “legende” maar zelf nog nooit gedaan

ja, en er gebeurt geen reet. het is gewoon iets wat mensen angst aan jaagd, omdat het onbekend is bij ze. al ontken ik niet dat er geen paranormale zijde bestaat, ik geloof er heel sterk in.

Het spreekt tot de verbeelding van de persoon die het wil geloven :stuck_out_tongue:

ik ga het een keer proberen maar niet om 12 uur want dan ben ik nog aan het stappen kan het daar wel doen in de wc’s maar werkt denk ik niet xd ga gewoon proberen xd ga over een maand pas weer uit en dan ga ik proberen daar in die wc’s hangt spiegel altijd uber donker