Bloody Mary.?

je weet het nooit, daarom zou ik zo iets ook zeker niet uit testen je schrikt je eigen kapot als het zo is

het verhaal wat jij zegt klopt half om half.
het verhaal van het ongeluk klopt,maar je moet geloof ik andere dingen doen voor de spiegel…
je moet geloof ik 13 keer bloody mary roepen met je ogen dicht naa te 13 keer je ogen open. en dan zou ze er zyn.
ofzo?:stuck_out_tongue:

serieus. zweeer je dat je dat gezien hebt?
lijkt me nogal sterk namelijk?:stuck_out_tongue:

er is dus ook een film.
daar komt het vanaf dus ik geloof er niet in

http://nl.youtube.com/watch?v=65eeLpy-YME

kijk maar.
het valt mee.
je ziet bloody
mary :wink:

ik dacht precies hetzelfde ;p

Dr is toch ook een of andere gezegde, dat je je spiegelbeeld nooit moet geloven.

Dus nee ik geoof er niet in, allemaal van die domme; aah een krokodil onder mn bed verhalen. Ik word er gek van.

Ik ook… Beetje onzinverhalen vertellen om mensen bang te maken… Geez… Ik geloof er aan de ene kant wel in en de andere kant niet… zo’n verhaal niet… ik geloof bijv. wel dat als je zo erg in een droom of gedachte over BM zit, je haar kan zien in gedachten (eigenlijk hallusioneer je een beetje. schrijf je dat zo? :stuck_out_tongue: )

Kijk het is dat als je op 12 uur in de nacht in de spiegel kijkt, 3x bloody mary zegt, je ogen sluit en weer open doet, je gezicht in de spiegel dan wordt ‘opengeklauwt’ door Bloody Mary. En het is ook een drankje.

De laatse variant heb ik liever^^

hm ja ik geloof t wel, je moet om 12 uur 's nachts voor een spiegel gaan staan, met een kaars tussen je in, en alle lichten uit, en dan 13 keer bloody mary zeggen, beginnend bij fluisteren en op het laatst schreeuwen, dan verschijnt ze achter je :stuck_out_tongue:
hebben vriendinnen vna mij gedaan en die hebben haar gezien!

ik geloof het niet echt… ='D

Maar toch zal ik het nooit proberen. =) (ja, ik ben toch wel een klein beetje bang… maar, waarom zou ik nou 's nachts voor de spiegel gaan staan en dat roepen, terwijl ik het doodeng vindt ?)

ik geloof het op zich niet, maar ik ben nou ook weer niet zo ongelovig dat ik het durf te proberen, zou me kapot schrikken als ik haar ineens zou zien

Met vriendinnen (of mijn vriendje) zou ik het wel doen denk ik… (op een afstandje…) :angel:

nou, dan heeft ze het vast druk als iedereen het tegelijkertijd gaat zeggen haha.

Wahahaha indd.
maar ik weet niet of ik het geloof, ik durf het niet te proberen dus ik zal het nooit weten xD want ik geloof het alleen als ik het zelf zie =].

haha ik gewllof er niks van en hoop onzin :slightly_smiling_face:

Dit is 1 van de variaties op het verhaal, ik ken namelijk een andere : Mary was een heel ijdel meisje, en was heel trots op haar mooie lange blonde haar. Haar oom waar ze bij woonde haatte haar en vond dat ze moest werken ipv elke avond uren naar zichzelf staren omdat ze zichzelf zo geweldig vond. Dus verstopte hij zich in de kast en toen ze voor de spiegel stond sprong hij eruit en knipte haar haar af. Toen ze zichzelf zag in de spiegel wou ze niet meer leven en werd haar ziel de spiegel in gestuurd.

dit verhaal lijkt niet eens op die van XRoosjeX en ik geloof er ook niet in. maar toch is het wel opvallend dat iedereen die hier schrijft dat ze ook echt om 12 uur in de spiegel gekeken heeft en 3 keer BLOODY MARY geschreeuwt heeft zegt dat ze haar ook echt gezien heeft…

mensen kap hiermee, zo maak je andere mensen bang, het is allemaal BULLSHIT, ik ken ook mensen die het gedaan hebben, die hebben haar niet gezien…

xxx Tanja

Er is nog een versie: Mary was een vrouw die gelukkig was, en een zoon had… Ze was zo gelukkig… Tot haar man plots overleed… En haar kind op vreemde, geweldadige wijze vermoord werd… Ze pleegde zelfmoord, en vanaf toen zwierf ze over de hele wereld rond, op zoek naar de moordenaar… Als je om 12:00 's nachts voor een lengtespiegel gaat staan (in het donker) en 3 keer “Mary I Killed your Son!” of “Mary I Killed your baby!” of “I believe in Mary Worth!” roept, zal ze verschijnen in de vorm van een moeder/heks… En niet weggaan tot ze de waarheid uit je gedwongen heeft…

Dan vind ik die nog het engst, gadver :open_mouth:

Maarja sommige dingen geloof ik wel, andere niet, maar ik zou het nooit alleen proberen…

Ja, tuurlijk joh. Maar mensen die beweren haar gezien te hebben: hoe zag ze eruit dan?

niet dat ik het zelf ga proberen, je weet nooit

Dat zou ik ook wel eens willen weten… Maak vlgende x een foto fzo… :stuck_out_tongue: