Bloody Mary.?

Is hier iemand die in Bloody Mary gelooft?

Ik niet =P
Ik ken dat verhaal amper…

nee, ik vin dhet echt onzin…
Was bij mij een paar jaar geleden op school,
we waren op kamp, en iedereen was bang voor bloody mary
maar ik vind het echt onzin !!
in het Nederlands betekent het gewoon bloederige Marie,
ik vind het echt verschrikkelijk dom !!

Ik niet, ik vind t maar onzin XD

volgens mij ben ik de enige die niet weet wat et is? :stuck_out_tongue:
het enige wat ik weet dat het een drankje is (toch?)

x] tell me !

kweetniet eens wat het is dus,
maar meestal geloof ik het niet.

Kan iemand dat verhaal eens uitleggen

Ik weet het ik ben dom n_n
maar wat is het eigenlijk?

Is het zo’n broodje aap verhaal?
Ik ken het namelijk niet…

ik ken het ook niet?
vertel dan ff wat het is (:

Whahahaha ik heb het zovaak gezegd 3x in de spiegel nou ers nog niks gebeurd :stuck_out_tongue:

ze zeggen dat als je om 12 uur 's nachts voor de spiegel gaat staan en 3 x bloody mary zegt dat ze dan tevoorschijn komt ofzo??

Tenminste, dat zei iemand tegen mij, ik weet niet of het waar is

Nee, ik geloof er niet in.

Niet dat ik het ga proberen, maar toch X D

neh

ik weet niet of ik erin moet geloven, maar zal het absoluut niet uitproberen! ben als de dood voor geestverhalen dus zal ze nooit oproepen of iets dergelijks! :S

Met Kimmiieee eens. ik kon het verhaal trouwens niet tot ik de reactie van linsey09876 las. want ik weet nog wel dat mijn vriendinnetjes in groep 4 (lang lang geleden) me vertelden dat als je 3 keer in de spiegel om 12 uur snachts zy bloed maria dat je dan iets engs zag. maargoed nog nooit uitgeprobeert dus.

even een update;
Bloody Mary is (idd ook een drankje, maar die bedoel ik niet :stuck_out_tongue: ) volgens vele een’spiegelheks’. Er gaan veel verhalen over haar rond. Dit is de bekentste;

Bloody Mary is een spiegelheks. Ong honderd jaar geleden raakte Mary betrokken bij een ongeluk. Ze stond op en pakte snel haar spiegel uit haar tasje. Toen ze haar geschaafde gezicht zag schreewde ze het uit, want Mary was ongeloofelijk ijdel. Ze pakte haar spiegel goed vast en zei; ik wil niet meer leven met die schaafwond in mijn gezicht! Op dat moment zakte ze in elkaar met de spiegel in haar hand. Haar ziel was de spiegel in gestuurd.

Wie haar geschaafde gezicht wilt zien moet rond middernacht 3 tot 13 keer Bloody Mary roepen voor en spiegel.

bij mij op school werd verteld dat als je 's avonds om middernacht voor de spiegel gaat staan en 3x BLOEDVROUW zegt, er iemand zal verschijnen.
En ik, zo eigenwijs als ik ben, wou dit proberen.
Op een nacht, 12 uur precies, deed ik een klein lampje aan, het lichtje van mij telefoon. ik keek in de spiegel en zei 3x bloedvrouw.
Van wat ik toen zag schrok ik me dood.
Achter me verscheen een meisje, onder het bloed.
Ik schrok me dood en ben snel in mijn bed gaan liggen, in de hoop dat ze zou verdwijnen.

Sinds dien durf ik 's nachts niet meer in de spiegel te kijken.
ik weet neit 100 % of het een geest was, maar ik weet wel dat je onderbewust zijnde rare dingen met je kan doen.

Ik denk niet dat ik het geloof (ja lekker wazig :stuck_out_tongue: ), maar ik zal t iig nóóit en te nimmer proberen. Er is dan toch iets in my dat me tegenhoud, ben ergens toch bang dat er iets gebeurd…

WHAHAHA.

Natuurlijk niet.