Bloody Marry?!?

Ik wil het wel proberen dat met die candyman maar ik durf niet voel me echt een bange schijtkamelenluis :anguished:?

Oh god en het verhaal begint ook nog met ''Er waren eens…

Tja ik geloof er niet zo in maar ben niet van plan het te gaan doen te eng xD
Ik moet bij Bloody Mary ook denken aan dat meisje van The Ring die is veel enger :s.
Bloody Mary lijkt daar vergeleken niet zo eng want ik ben niet bang voor wat bloed hoor.
Ik ga maar weg van deze topic anders kan ik niet meer slapen xD

Whahaha The Notorius B.I.G lijkt me wel beter dan Bloody mary

en dit is ook een bloody mary:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloody_Mary_(cocktail)

“ Fuck, Lily dood?”, zegt Evita ontroostbaar.’’

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik geloof er niet in, maar toch wil ik het echt niet proberen…

Dit dus, vooral omdat ik eigenlijk wel in geesten geloof. Ik denk alleen niet dat deze je echt wat aan kunnen doen…

Oh haha ik en een vriendin hebben dit ooit gedaan, maar niks gebeurd hoor ;p
Ik geloof er ook echt niet in, volgens mij is dit gewoon verzonnen en Bloody Mary is gewoon de naam voor een Engelse koningin die er ooit is geweest en die heel streng was en mensen liet vermoorden. Dit zou er wel omheen zijn verzonnen ofzo :’)

Haha ik heb het eens geprobeerd, niets gezien en ik leef nog steeds :’)

Ik ben het type dat zegt er niet in te geloven, maar het ook niet zou proberen :’)

Ik geloof er genoeg in om het niet te proberen.

Zo, je zal t maar doen en einde van de week wordt je dood gevonden…
Omdat er zoveel grapjes en dingen wordt gezegt klinkt het steeds minder of meer geloofwaardiger, voor ieder zo zn ding!
Ik zei ooit ook eens 3x Bloody Mary in de spiegel, maar meer omdat we gezopen hadden en dan lijkt het allemaal niet eng…

Niet lullig bedoelt, maar ze zal aangeschoten meiden vast niet meesleuren hahahaha :stuck_out_tongue:

Bloody Mary watch aflevering van Supernatural (season 1 episode 5 Bloody Mary)… vond die aflevering echt suupereng!

Hahaha ik ga echt stuk om dat verhaal, vooral die msn gesprekken zijn hi-la-risch :’'D. Eigenlijk alles wel haha, en ook dat tweede verhaaltje: 1600-1700 style. Je kunt me oprapen hier.

Roep 3 tot 100 keer “Bloody Mary” naar de spiegel. Als ze dan niet verschijnt, ben je minderwaardig, of je hebt niet hard genoeg geroepen.

Hahaha! Dàt verklaart alles.
Jammer dat het niet ècht kan, ik zou Heath Ledger oproepen. Die wil ik wel elke dag in m’n spiegel zien.

het drankje is wel lekker:D