hoi, ik heb een paar weken geleden mijn haar van rood naar zwart met blauwe schijn geverfd (permanent) en dat ben ik nu al moe -.- ik vind het te donker en wil terug lichter, bv. blond bruin ofzo
En aangezien ik gisteren mousse ging halen voor mijn krullen liep ik voorbij de blondspray (van kruidvat merk?) en dat deed mijn gevoelens weer op te wakkeren om terug blond te gaan… dus, kan ik blondspray gebruiken? en hoe moet dat dan…
idk.
Ik denk dat dat helemaal verkeerd gaat als je van rood naar zwart naar blond gaat… Blondspray is meer handig om of uitgroei bij te kleuren of highlights te maken wanneer je onbehandeld haar hebt.
Nu je haar zwart is kan je het beter weer terug naar rood verven voordat je het weer blondeert.
volgens mij spuit je dat gewoon overal in je haar en dit herhaal je dan.
en dan word je haar langzaam wat lichter.
maar ik weet het niet zeker, heb het zelf ook nog nooit gebruikt.
Blondpsray is meer voor als je blond haar hebt maar een beetje uitgroei ofzo, dat je het wat bij ka spuiten en dat het er dan wat lichter van wordt op bepaalde plekken.
Niet echt om heel je haar bijna mee te doen?
oh >.< meestal ontkleur ik het 5 X ofzo, en dan blond erover. maar dat maakt het dood.
Volgens mij is blondspray om blond haar op te lichten. Ik denk niet dat het op zwart werkt.
dat zou ik niet doen, ik denk dat het zowieso niet makkelijk van zwart naar blond gaat. Dat kan je beter door de kapper laten doen.
Je hebt je haar zwart nu, dan is t toch gewoon einde verhaal… Je moet je haar gaan bleken als je wat lichters wil… Tenzij je een kleurshampoo had, dan kom je vanzelf wel op bruin uit…
Blondspray gaat iig niet werken, dat maakt een paar tinten lichter, geen hele kleur…
Ik zou eigenlijk gewoon 't zo laten, maak je haar niet zo kapot, gun 't wat rust, en wacht af, het vervaagt misschien vanzelf wel naar bruin. Ook al is 't permanent, dat was bij mij met mijn zwart-haar periode, hoe permanent ook, het werd ALTIJD bruin!
als je het op bruin of een andere donkere kleur doet wordt het oranje.
ja op bruin word het eerst een beetje oranjeachtig maar daarna wel blond, ik denk dat je op zwart haar lichtzwart krijgt ofzo, oke vergeet dat maar haha .
Ik had ook zwart haar en wou het weer licht, heb toen coup soleil genomen en was heel mooi geworden.
Door blondspray werd mijn haar super droog en dof. Afrader!
Als je je haar als een verbrande bos stro wilt hebben zou ik het vooral doen.