blondspray,, zomer

Het is weer zomer:D super leuk natuurlijk, maar mijn haar is veel te donker geworden in de winter. (donkerblond, vooral boven is donker) ik las op internet verschillende meningen over blondspray dat het bij sommigen uitdroogt en bij anderen niet. Is het slim om het te kopen? want ik wil me haar niet verven ofzo… en krijg je er ook uitgroei van?

ik heb het gekocht en gebruikt, en het werkt heel erg blekend. daardoor droogt je haar uit. ik vond het absoluut niet fijn, en mijn haar was door de spray heel droog en dun. nu heb ik van mezelf al niet het sterkste haar, maar echt goed is het niet. je kan evt. ook citroensap in je haar doen ( dit heeft ook z’n risico’s) succes!

Ik zou het niet doen als ik jou was! Je haar wordt gewoon weer lichter in de zon, en van dat blondspray verknal je je haar alleen maar. Niet doen dus!

@lollipopje je moet citroen in je haar doen als je gaat zonnen, want dan wordt het licht, als je het gewoon zo doet zonder te zonnen dan heeft het geen effect. x

Niet doen, als de blondspray permanent is. Het blijft je haar namelijk bleken, tot het uit je haar is gegroeid (oftewel, afgeknipt). Dus het kan nog maanden doorwerken en te licht worden. Enige oplossing is afknippen.

Hier was een paar dagen geleden ook een topic over. Daarin werd over het algemeen het gebruik van die spray afgeraden doordat het zoals Silverbleed ook zegt door blijft bleken. Ik heb het zelf ook 2 x gebruikt jaren terug maar zelf heb ik het zo niet ervaren, maar ik schrok wel van de reacties op die spray, zoveel mensen die het te blond werd en niet goed gedoseerd en afgebroken etc. Ik zou het niet gebruiken.

Edit: en ja je krijgt uitgroei want het bleekt je natuurlijk haarkleur. Wat er nieuw bijkomt is dus uitgroei.

oke bedankt meiden(: haha jullie helpen me al met mijn gedachtes om te gooien want was echt van plan het te gaan kopen;p

Ik heb eigenlijk meer slechte ervaringen gehoord dan goede. Vooral idd uitdrogend haar, stro haar en gele/oranje kleur.

Blond spray is super slecht.
Er zit namelijk heel veel amoniek in en dat maakt je haar kapot.
Ik heb het vroeger ook gedaan en na een week is het er al en de
kapper zei dat het je haar kapot maakt.
Beter koop je gwoon verf of laat je het bij de kapper doe.
Succes

Mijn vriendin gebruikt het ook en haar bevalt het, ik weet niet van welk merk ze heeft maar het droogt bij haar niet uit. Nouja, haar haar is zacht. En na een paar x sprayen zie je al heel blond!. Maar ik zou het niet doen want het droogt wel uit. (:

Niet doen.

Kamilleshampoo maakt je haar een tintje lichter :slightly_smiling_face:

Ik gebruik al meer dan een jaar de blondspray van Hennaplus. Heb er een tijd geleden ook een topic over gemaakt.
Mijn kapster zegt dat mijn haar nog steeds van goede kwaliteit is (heb wel sterk haar), en dat blonderen sowieso slechter is dan blondspray.
mijn topic:
http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/hennaplus-blondspray-198188.msg8298335.html#msg8298335

Ik heb trouwens eerst wel zogenaamd ‘blonder makende’ shampoos gebruikt, kamille shampoo en citroen in de zon (dit hielp wel ietsje, maar het resultaat was echt miniem). Maar uiteindelijk toch overgeschakeld naar de iets meer drastische middelen, omdat mijn haar gewoon echt geen pit meer had.

Ik zou het nieeet doen! het is echt sleccht voor je haren , en ik kreeg er zelfs een groen blonde kleur van!
Ik zou die shampoo van john frieda halen , die je haren ook steeds lichter maakt!
Of , hilights zetten(of laten zetten!) heb je erna wss nog gezonde haren ,en je kan met hilights ook een stuk lichter!

Ik had donkerbruin haar (had t geverfd ben zelf blond) en heb er nu al een lange tijd hilights ingezet , morgen ga ik naar de kapper en laat ik het helemaal honingblond verven!
Maar die blondspray zou ik echt niet doen , ik heb het wel gedaan , en je kan het nogsteeds zien aan mijn droge haarpuntjes!

+ 9/10 keer krijg je of een rode gloed over het blond of een groene gloed :stuck_out_tongue: , maar de kans dat je echt mooi (egaal!) blond haar krijg is klein!
succes!!

verwijderd om privacyredenen :slightly_smiling_face:

^helpt de blondspray ook op donkerbruin haar ??

@Killaah

wauw bij jou is het wel mooi zeg!

Dat zou ik niet echt proberen, dan kan het wel eens oranje uitslaan.
Mijn echte haarkleur was trouwens wel nét iets anders dan op de foto eerst, iets meer assig blond, ik had er niet echt warme tonen in of zo, maar dat lijkt wel een beetje op de foto.