Hoii,
Ik zag bij de Hema blondspray liggen…
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben wel benieuwd!
Ik heb van John Frieda, die werkt heel goed!
Dat blondeert dus gewoon je haar?? Permanent of uitwasbaar?
Sorry, geen ervaring mee, maar k zou wel graag blondspray willen proberen als mijn normale haarkleur (donkerblond) weet terug is het is nu middenbruin.
Hij werkt wel, mits je in de zon gaat zitten. Anders doet het helemaal niks. En hij droogt je haar wel echt intens uit.
Ik zou het niet gebruiken, elke keer als je je haar fohnt/steilt (hitte gebruikt) activeer je de blondspray weer als ik het goed heb dus je maakt op de lange termijn je haar helemaal kapot.
Kan je beter één keertje gewone waterstofperoxide en blondeerpoeder mengen voor highlights als je dat van plan bent.
Ik heb die gebruikt.
Als je van jezelf bruin of donkerder haar hebt werkt de spray niet, hij werkt alleen om blond een paar tinten lichter te maken.
Daarbij licht het alleen op in de hitte of in de zon. En gebruik niet te veel, een zusje van en vriendin van mij deed twee hele flesjes en haar haar werd zo lelijk geel.
Die van kruidvat is ook wel goed, die heb ik gebruikt. Ik heb gewoon wat gespoten en het werden highlights ( typ ik dat fout?) ik denk niet dat ik dit je moet aan raden want het kan ook heel lelijk uitpakken, ik heb denk ik gewoon geluk gehad.
maar die van Hema is volgens mij niet zo heel goed, hij pakt niet zo mooi uit.
:’) is niet uitwasbaar, omdat het geblondeerd (dus gebleekt) haar is.