Blondspray inwerktijd?

Okee, ik voel me nu ongelofelijk DOM, en ik heb al Gegoogled maar ik kan 't niet vinden. Hoelang moet ik blondspray in mijn haar laten zitten?

Of moet ik ‘t helemaal niet uitspoelen? Zou verklaren waarom er nergens een inwerktijd te vinden is :’)

Op mijn blondspray van de hema staat dat je het niet uit moet spoelen.

De mijne is ook uit de Hema, maar er staat helemaal niks op! xD

wat is blondspray? wordt je haar daar blonder van?

haha ik doe het altjd gewoon in zondeer in te werken:$, vooral in de zon haha dan doe ik het gewoon in en ga ik in de zon zitten dan word het heel blond :grinning:

Oooh okee, maar… er is voorlopig niet echt zon :’) Maar ik doe 't er wel gewoon in en laat 't zitten!

Dit is wel gewoon het goeie spul toch?

http://cl.ly/0D3R1b263p2B3m2O2N14/Foto_op_22-07-2011_om_21.55.jpg

Ja, die heb ik ook. Bij mij staat op de achterkant; de spray over handdoek droog haar verdelen en doorkammen. niet uitspoelen.

haha, ik heb bruin haar maar ik wil het wel iets lichter. Zou dit ook werken voor mij of word het dan een lelijke kleur?

ja ik heb van john frieda! maarja blond spray is bond spray toch! ik laat het gewoon zitten ja… en dan gewoon wassen zoals je normaal doet 1 x per 2 daags was ik het en ik ben nog niet kaal:$ hahah

*gaat kijken* OMG NOU VOEL IK ME NOG DOMMER!! :’))) Ik heb dat tekstje zeeeker 5 keer gelezen! :’)) Okee, faaaal!

@jennd, ik denk dat dat wel zou kunnen. Je moet wel goed opletten, het schijnt heel erg schadelijk te zijn voor je haren. Ik doe 't nu enkel op mislukt gekleurde uitgroei xD

Ik heb het deze zomervakantie gebruikt! ik deed het 3x en dan steeds na ong 4/5 dagen. Je hoeft het niet uit te spoelen. En het is goed om het een uurtje in te laten trekken, maar dan kan je er weer gewoon mee zwemmen :slightly_smiling_face:

Oh, meerdere keren, okee! :stuck_out_tongue:

En doen jullie 't op nat haar? Want er staat “breng aan op handdoekdroog haar” maar ik wil dus vooral uitgroei en met nat haar is dat wat moeilijker.

Okee ik heb mn haren natgemaakt en 't erin gedaan… Hoop dat ik alles wel gehad heb, hmm… En heb t dan gedroogd met de fohn maar zie eigenlijk nog maar heel weinig verschil, hoort dat zo? xD

Je had het nooit mogen doen, die blond spray heeft mn haar helemaal verwoest. ;s ik heb echt spijt

ja de eerste keer zie je niets, hoe meer je het doet hoe meer resultaat en hoe kapotter je haar word. Ik zou er mee stoppen voor het te laat is. Mijn kapper zij dat blondspray schadelijker is dan af en toe de stijltang gebruiken. DUS KAP ER MEE

blondspray moet je idd niet te vaak gebruiken. dan gaat je haar dood.
en het bleekt door zeg maar, dus als je de zon in gaat blijft het verder bleken
dus weinig tot niet gebruiken

Ik heb zeer donkerbruin haar -zie mn foto-
Ik zou best wat lichter willen gaan,
en op die foto van de blondspray staat dat et 1 a 2 tinten lichter wordt
MAAR op alle haarkleuren? of alleen 1 of 2 tinten lichter BLOND?
Ik zou namelijk best lichter bruin willen…
Als iemand et antwoord weet kan die me dan noten?

en het bleekt door zeg maar, dus als je de zon in gaat blijft het verder bleken
Interessant.... Hopelijk wordt niet wit ofzo :') Maar naja op het flesje staat 1 tot 2 tinten, so..

Maar, ik ga even vertellen waarom ik dit nu gebruik, want het is voor 1, hooguit 2 keer.

• Ik heb donkerblond haar.
  • Heel lang bij de kapper rood gekleurd, nu geen geld meer voor xD
  • Henna gebruikt! Op chemische lengtes, die lichter zijn dan mijn donderblonde uitrgoei, fantastisch, maar mijn donkerblonde uitgroei is om onverklaarbare reden bruin geworden (zie foto!)
    [li]Nu probeer ik die bruinere uitgroei weer tot mijn donkerblond te krijgen, om er vervolgens weer met henna overheen te gaan, maar een lichtere variant, om uiteindelijk een egale rode kleur te krijgen!

Dus, het is maar voor even, en ik heb 't niet op mijn lengtes dus met dat kapotgaan zal 't wel meevallen :grinning:

http://cl.ly/33330f1119230I2T1N3l/IMG_6668.jpg

Ik hoop het voor jou…

O het valt echt wel mee. Je moet gewoon niet zoveel erin doen. Ik heb een heel klein beetje over mijn hele haar gedaan en het is nu gewoon was lichter. Het gaat idd door de zon en daarom heb ik het gedaan toen ik 3 weken in Griekenland zat. Maar als je er gewoon niet te veel in doet komt het echt wel goed.