Blondspray Hema

Hee meiden!

Ik heb vandaag (eindelijk) de blondspray van de Hema gekocht. Hij is niet duur en ik had ergens gelezen dat het wel werkt. Maare… heeft iemand hier ervaring mee? Hoe kan je het het beste gebruiken? En hoeveel?

O ja, en dan nog dit. Ik twijfelde (en twijfel nog) heel lang omdat de ene zegt dat blondspray je haar kapot maakt en de andere zegt dat het geen kwaad kan. Ik heb redelijk lang en gevoed haar. Mijn haar is supergezond, glanzend, zacht en gevoed en dat wil ik niet kapot maken. Dus weet iemand of het echt zo (on)gevaarlijk is?

Liefs :slightly_smiling_face:

-

Heb het ook gedaan en m’n haar werd er een mooie lichte kleur van en ging niet dood.
Ik heb gewoon vaak haarmaskers en conditioner gebruikt.

Je krijgt wel ongelijke vlekken en strepen in je haar, als je het niet goed verdeeld e.d.

Ik gebruik veel conditioner en maskers dus dat zou moeten volstaan.

Om de hoeveel tijd moeten jullie sprayen en hoelang duurt het voordat je resultaat ziet?

Ik zou gewoon als de zon schijnt, insprayen en lekker in de zon gaan zitten.
Als je lang genoeg blijft zitten (totdat het (bijna) droog is), zie je vaak al verschil.
Alleen niet te vaak doen, anders verpest je je haar.
Ik zou het maximaal 1 keer per week/2 weken doen.

Ik vind die sprayflacon overigens wel heel irritant. Er komt een harde rechte straal uit waardoor je het niet goed kan verdelen. Dus als je het hebt, zou ik m even in een andere sprayflacon doen.

Ja zowieso, ik ben niet van plan het elke dag te gebruiken. Ik heb het gisteren gebruikt en ik ga hem morgen nog 1 keer gebruiken. Omdat er dan veel zon zal zijn. Daarna ga ik hem weer een tijdje niet gebruiken want ze geven weer slechter weer. En het is ook vooral in de zomer.

Ja ik heb ook al gemerkt dat dat nogal slecht sprayed maar ik heb geen andere spray dus het moet maar zo :confused:

Een vriendin van me heeft dit gebruikt en het heeft best wel een verschil gemaakt.

Lijkt me dat het sowieso minder slecht is dan verven toch.

Je bleekt het allebei, dus ik neem aan dat het even slecht is?
Want ook met blondspray bleek je je haar toch? Het is dacht ik niet zo dat het er met het wassen van je haar uit gaat.

Nee maar het werkt natuurlijk veel minder effectief.
Njaa ligt er aan hoe vaak je het doet natuurlijk.

Ik heb die van John Frieda (9 euro denk ik) en deze licht je haar veel op na enkele keren gebruiken!
Misschien niet zo budgetproof, maar werkt wel goed (:

Ik heb die blondspray van Hema nu 2 keer gebruikt, maar ik zie nog steeds geen verschil… en ik heb ook schrik om hem té vaak te gebruiken.
Hoe vaak mag je blondspray gebruiken?

En neen ik weet dat blondspray eigenlijk ook niet zo super is maar ik wil echt blonder haar (oplichten) en mijn haar is heel gevoed en verzorgd dus dat kan geen probleem zijn :wink:

Er zit waterstofperoxide in dus het is zeker schadelijk. Vooral als je met de föhn er op gaat of in de zon gaat zitten. Dus daarna zeker goed verzorgen met goede haarproducten.

Dat doe ik nu ook al :slightly_smiling_face:

Ik wilde eerst die van john frieda kopen en heb toen heel veel reviews gelezen oa van meisjes waarbij hun haar helemaal verpest was na dat spul.
Zelf heb ik mooi glanzend haar wat heel gezond is. En ik wil liever geen stro bos over houden…
Dus ik heb besloten het risico toch maar niet te nemen, dus dan ben ik maar iets donkerder blond.

sorry ik reageer een beetje laat :slightly_smiling_face:
ik heb ook de blondspray van hema gekocht voor minder dan 2 eurootjes.
ik heb hem niet echt uitgebreid gebruikt, gewoon tijdens het maken van huiswerk ik mijn haar gesprayd. nou ik zie geen verschil, waarschijnlijk omdat ik van nature (nu nog steeds dus).
en mijn haar is in dezelfde conditie als daarvoor.
ik weet dat blondspray niet veel goeds voor je haar doet.
dus daarom maak ik mijn haar lichter bruin met citroen of een maskertje van olijfolie en honing. dat laatste maakt je haar ook dikker, gezonder en gewoon het ziet er beter uit!