Blondspray gebruikt nu donker verven

Hee!
Ik had van mijzelf altijd donker bruin haar, nu heb ik een hele lange tijd blondspray gebruikt en is het dus heel blond. Het is niet dood zoals al die horrorverhalen op internet maar gewoon mooi blond. Ik heb er toen ook nog highlights in laten zetten bij de kapper, dat ging ook gewoon goed. Maar nu word ik nogal gek van de uitgroei de hele tijd bijsprayen en wil ik wel weer donkerder. Maar kan je het dan gewoon donkerder verven? Of wordt het dan groen ofzo? Ik dacht dat als je een bruine kleur koos met iets van rood erin dat het wel goed ging?

Zou het beetje per beetje donkerder kleuren zodat je geen rood-groen-blauw-weetikveelwat kleur krijgt.

Dus eerst bijvoorbeeld donkerblond kleuren bedoel je?
Ik dacht er ook al aan om eerst lowlights te doen, ik kan het sowieso ook wel vragen bij de kapper maar ik vroeg me af of er hier mensen waren die er ervaring mee hadden.

vraag het aan de kapper zou ik zeggen

Geen mensen die hier ervaring mee hebben? Ik heb ook dingen gelezen over voorpigmenteren enzo maar is dat heel duur? En perse nodig?

ik heb dat ook gehad, en niet voorgepigmenteerd. de eerste 2 keer verven kun je nog blonde haren zien, daarna niet meer.

er is van dat spul, rood pigment volgens mij, en dan wordt je haar niet groen, dat moet je er vantevoren indoen.
maar het beste kan je dat gewoon door de kapper laten doen.

Ja ik zou dat doen, telkens 2 tinten donkerder (als je het zelf kleurt). Anders kun je het misschien beter vragen aan de kapper.

En er was bij jou geen groene gloed te zien? Of had je soort kastanjebruin gedaan?

Thanks allemaal!

up

Ik zou naar de kapper gaan, als je het zelf gaat doen krijg je waarschijnlijk een rode of groene tint er doorheen.

Een vriendin van mij had dat gedaan en die kreeg een groene gloed. Dus naar de kapper!