blondeerpoeder, kapperswinkel?

Ok ik wil mijn haar dus maar nog een keer gaan blonderen. Vorige keer ging het met poeder mis maar ik deed iets fout dus ik wil het nog een keer proberen :’) gezien het goedkoper + mooier is maarja
Toen had ik het poeder online gekocht, maar nog met andere dingen erbij en voor alleen het poeder zijn de verzendkosten me te hoog
Nou wéét ik dat ik daarvoor naar een kapperswinkel moet gaan, het punt is alleen dat ik geen flauw idee heb waar dat allemaal zit??? ik heb echt supergoed lopen zoeken op internet maar er staat alleen maar ‘bij de kapperswinkel’ ja ok…
ik weet iig dat ze dat bij mijn kapper niet verkopen lol
maarja, het is me dus niet echt duidelijk
Weet iemand een winkel in de buurt van tiel/utrecht/den bosch (houten geldermalsen en culemborg mogen ook opzich haha, rijdt de trein langs) waar ik blondeerpoeder kan kopen?

ik heb t idee dat ik een domme vraag stel maar ik kan het echt nergens vinden dus… :’)

mm bij een kappersgroothandel

wattes?

een kappers groothandel daar halen kappers hun spullen is wat goedkoper en hebben ze echt allemaal dingen die kappers nodig hebben.

ja ok maar ik kan niet het hele land door vliegen voor een beetje poeder dan kan ik het net zo goed bestellen
ik vraag wáár het zit… ik heb hier niks aan

Kappergroothandel is ook via internet…

In sommige steden zitten toch ook echt winkels van kappergroothandels?
Ik weet het verder niet, kun je niet vragen of ze het bij andere kappers in je dorp/stad hebben?

Ik weet er alleen een in Oss.
in Den Bosch zit er ook vast wel een!
kan wel even aan een vriendin vragen, die woont ook vlak bij tiel.

ze zegt in Waardenburg en in Tiel zelf.`
heb even voor je gegoogled:
Mw Hairservice Shop Tiel
Edisonstraat 21-14, 4004JL Tiel

als ik op waardenburg zoek kom ik op hetzelfde uit.

Waarom ga je niet gewoon langs de kapper? Misschien dat zij je kunnen adviseren over waar je het zou kunnen kopen.

Jij weet niet hoe Google werkt denk ik he? n_n

Jij kan zeker niet lezen hè? n_n

in Sluis stikt het van de kapperswinkels :stuck_out_tongue: