Blonde uitgroei

Hello Girls.

Ik heb van mijzelf lichtblond haar, en vorig jaar in september heb ik het donkerbruin geverfd. Daarna is het steeds donkerder geworden doordat ik het zelf ging verven, wat niet echt de bedoeling was. De kleur krijg ik er nu niet meer uit, en ontkleuren is geen optie (heel dun haar, te zwak ervoor). Nou dacht ik, ik laat het wel deze kleur, ik ga straks 2,5 maand naar Spanje, daar zal het ook wel wat oplichten in de zon en door zeewater.

Maar, nu verf ik het dus elke 4 weken (mijn haar ondanks dat er wel gezonder op geworden). Maar na 2 weken heb ik al uitgroei wat echt opvalt, omdat het zo licht blond is, en ik zelf best bleek, en mijn haar donkerbruin/zwart, lijken het net kale plekken ofzo (terwijl het gewoon blond haar is). Mijn haar groeit dus snel.

Nu zoek ik een oplossing voor straks op de camping in Spanje waar ik ga werken. Ik wil niet daar rondlopen met uitgroei na 2 weken al, en als ik ga zwemmen valt het nog 10x erger op. Ik ga het er sowieso wel een paar keer verven daar. Nu dacht ik, is er niet een soort spray of shampoo die de uitgroei verbergt? Ik zag wel kleurshampoos maar dat was gewoon semi permanente verf, dus nog steeds de rot klus van het verven. Er zijn kleurmousen, ideaal, maar met douchen zie je ook bruin water dan, en wil geen bruin water in het zwembad XD Iets wat wat hardnekkiger is dus.

Heeft iemand een idee? Please let me know!
Alvast bedankt!

Weet iemand de werking van kleurshampoo wat er na een x aantal wasbeurten uit gaat? (20 bijv) Of de dekking daar van goed is en het de uitgroei zou kunnen dekken?

Spoeling? Anti roos shampoo om de bruine kleur lichter te maken?

Heb het heel lang gewassen met head&shoulders om dat te proberen, ook dingen gelezen om er soort masker van te maken en lang in te laten zitten, maar het helpt niks, mijn haar pakt de kleur net iets te goed :stuck_out_tongue:

Maar wat voor spoeling? Want ik zie alleen dingen wat gewoon hetzelfde is als verven, en dat is onhandig op een camping, want zit daar toch 2,5 maand

Koop een leuk hoedje en draag die gewoon.

Denk dat er niet echt iets anders is, want permenente kleur is een gedonder daar en niet-permanente kleur spoelt af in het zwembad.

Of je kan je gewoon bedenken dat je op een camping zit en niemand er daar helemaal zo super verzorgd als normaal bij loopt en er dan geen bal om geven.

^ Ik ga daar dus werken, dus we moeten elk elke dag, vanaf 7u 's ochtends op en top verzorgd uit zien :stuck_out_tongue:

Een hoedje is best een idee, maar zonde in de zon daar. Blonde uitgroei is een bitch XD

Uitgroeikit?
Kan je gewoon je uitgroei bijwerken.

^ ja heb ik ook wel gedaan, 2 weken na het geverfd was, maar dat is dus ook gewoon de moeite van verven. Ik zoek eigenlijk gewoon een kleurshampoo ofzo, ik kwam wat dingen tegen in een ander forum, die na 20 wasbeurten ofzo er uit is. Maar dan vraag ik mij af hoe de dekking daarvan is op het licht blonde… Weet iemand dat? Of kent iemand zo’n shampoo?

bij de kruidvat heb je van die mouse die er na 8x wassen uit gaat geloof ik. misschien kun je daar tijdelijk je uitgroei mee dekken

^ Oke thanks! Ga maandag even kijken daarvoor!