blonde kleurspoeling

hee,
ik ben van plan om me haren te laten verven bij een kapper.
maar kun je ook blonde kleurspoeling nemen? want ik heb nu donkerblond/middenblond haar en ik wil een aantal tinten lichter.
Of moet ik het permanent laten verven en ontkleuren?

Je kan je haar niet lichter maken met een spoeling.

Met een spoeling gaat het idd niet, maar ik had ook donkerblond haar en ik wou ook lichter gaan. Ik gebruik er Belle Color van Garnier voor. Het is niet zo duur (ik denk iets van een 8 euro), en het resultaat is goed.

permanent laten verven kan wel, spoeling maakt je haar idd niet lichter.
ik zou het niet laten ontkleuren, dat is heel slecht voor je haar

Je kunt ook een blondspray gebruiken. Ik heb die van de Etos.
Dat werkte bij mij heel goed en ik heb ook donkerblond haar.
Dat spray je er op en dan fohn je het, je hoeft het niet uit te spoelen.
Hoe vaker je het doet hoe blonder het word dus de eerste keer zul je het niet meteen zien.
Maar zo kun je zelf precies bepalen hoeveel lichter je het wilt.
Is niet meteen zo’n drastiche verandering net als verven.

haha dit intresseert mij ook wel :slightly_smiling_face: want ik heb ook zo donkerblond haar en wil het liever toch wat lichter eiglijk > <

Je kan je haar niet lichter spoelen, want om je haar lichter te maken heb je peroxide nodig en dat zit in verf en blondspray.

ik gebruik altijd kleurspoelingen. bruin of blond allebei. doe ik het bruin is het bruin. (Gaat er wel snel uit) en doe ik het blond, dan is het een stuk lichter. het kan wel!

Maar je krijgt het nooit echt blond.

gewoon blonde haarverf kopen? een vriendin van mij had ook middenblond haar en die is het al een paar jaar lichtblond aan het verven en het resultaat is gewoon goed.

haha, ik wil het juist bruin hebben xd

hehe, dat gebruikt me moeder ook altijd :grinning:

ik heb een keer verf gekocht, maar echt geen verschil.
weet iemand een verf waardoor je echt ziet dat het lichter is? minstens 1 tint.