Blonde Highlights zetten

Heeyy

Ik wil waarschijnlijk Blonde Highlights laten zetten, misschien bij de kapper of anders koop ik zelf een pakketje en laat ik het mijn zus doen.

Wat vinden jullie van Blonde Hightlights? Zelf al eens gedaan?
En hoe zit het met de uitgroei ervan…

Ik heb zelf een beetje donkerblond/lichtbruin haar!

xo xo

Bij highlights zie je niet zo’n erge uitgroei, als je het maar niet té blond doet t.o.v je haarkleur!

kan leuk zijn… als je het goed doet, dus niet dat je zo’n zebra-effect krijgt :stuck_out_tongue:

ik vind het echt heel leuk staan altijd! (haha slechte zin). ik zou het voor de eertse keer wel bij de kapper laten doen want als het mislukt is het echt lelijk! ik heb het zelf nooit gedaan maar wil het wel opzich hihi succes xx

Ik laat ze al een tijdje zetten ( door de kapper) en ik krijg er veel complimentjes over. Als je blond haar hebt en graag nog een lichtere kleur hebt, kan ik het zeker aanraden want helemaal kleuren is wel te drastisch. Ik merk ook dat m’n haar minder snel vet wordt nadat ik highlights heb laten zetten. Wel zou ik het laten doen door de kapper want het is best moeilijk.

het is heel mooi vind ik zelf, mits het neutraal gedaan is (niet te licht etc). Ik zou het alleen wel bij de kapper laten doen. Als je het zelf doet bestaat de kans dat het blond oranje-achtig uitslaat, en dat wil je echt niet (ik spreek uit ervaring)!

ik heb het ook. (:
mn moeder had het gedaan,
1e keer vond ik dat ik te weinig highlights had en toen heb ik er nog wat bij gedaan maar was het een andere kleur hahaha.
maar van de uitgroei zie je amper wat hoor. :grinning:

ik heb het ook gedaan
ik krijg er veel complimentjes over, de uitgroei valt trouwens echt mee hoor
want ik laat ze er nu ook gewoon uitgroeien, maar als je dan ook geen shampoo’s meer gebruikt voor gekleurd/highlight haar dan vervagen ze ook een beetje (bij mij teminste) dus het valt steeds minder op xd
ik heb het wel bij de kapper laten doen, want dan weet ik zeker dat het ook goed gebeurt

Pas bij mezelf gedaan, hartstikke goed gelukt en iedereen vind het leuk.
Bij mij is de uitgroei straks wel erg, als het uiteindelijk ver is uitgegroeid omdat ik donker haar heb… maar dan heb je ombre-haar zal ik maar zeggen. Nee, ik doe er dan gewoon een andere kleur overheen.

ik wil het ook weer maar bij de kapper hadde ze het heel lelijk gedaan juist bij mij hele dikke strepen terwijl ik zei het moet natuurlijk en niet te dik…en toen leekj het net alsof ik blond was met een beetje donkerblond(me eige haar dus)
echt niet mooi:P

maar me moeder had het later gedaan met een kammetje…gewoon van de drogist moet je met een kammetje door je haar en dat laten inwerken dat werd heel natuurlijk.wil het eigenlijk wel weer ookal is de zomer voorbij het lijkt alsof je dikker haar heb:Pbij mij teminstE:P

nee je ziet niet veel van de uitgroei,tenzij je vaker highlights neemt, en telkens heel veel (ervaring)
bij mij zag je echt zo’n donkere streep lopen in mn haar, maar nou heb ik lowlights en nu is het bijna niet meer te zien :grinning: