Mijn naam is Kushal, Kushal Akhauri. Ik ben een trotse vader van twee kinderen, Abby en Alan. De engelse namen zijn te danken aan mijn vrouw, Mijn vrouw Alison. Alison was in mijn ogen het mooiste wat er was. Ze had prachtig blond haar en haar ogen waren de kleur van een heldere lucht op een zomerse dag. Elke ochtend dat ik wakker werd naast haar zijde had ik het gevoel dat ik midden in een droom zat, in een droom die elk moment een gruwelijke wending kon krijgen, zodat ik bezweet in mijn pyjama wakker zou worden, helemaal alleen. Alles voelde perfect, wij een gelukkig gezin met twee prachtige kinderen, Tot het moment dat Alison overleed. De enige reden dat ik nu nog leef is voor mijn kinderen, mijn tweeling die zeven jaar geleden uit Alison zijn gekomen. Zij zijn het bewijs van de liefde die er was tussen mij en Alison. Alison met de blonde haren en de blauwe ogen was alles wat ik wilde en dat wist ik van af het moment dat ik haar voor het eerst zag. Het was in het jaar 2006, bij de Gateway of India.
Doorgaan?