Blonde haarverf op bruin haar?

zij zegt dat ze nu donkerbruin is en asblond wil. dat is wel een pak meer dan 2 tintjes lichter he :wink:

^ daar zit ook ontkleuring in volgens mij xD

Ik zeg niet dat ik er 2 tinten lichter in heb gegooit, ik zeg dat dat het resultaat was.
En ze wil niet asblond.
Ze wil 2 tinten lichter.
Ze wil asblond erin gooien in de hoop dat het 2 tinten lichter wordt.

hazo, my bad dan, niet aandachtig genoeg gelezen :] maar toch wens ik haar er veel succes mee. lijkt me zeer riskant om zelf te doen.
Hopelijk heeft ze professionele producten en geen kruidvatstuff

Ik snap niet waarom mensen kruidvat steeds zo de grond in stampen.
Er is niets mis met producten van t kruidvat. Samen met hema producten staan ze heel hoog aangeschreven.

heb zeker niets tegen die producten want gebruik ook veel van hun producten.
enkel hun haarkleuringen/ontkleuringen/kleurshampoo zal je me daar nooit meer zien kopen :slightly_smiling_face: te veel miserie mee gehad

Waarschijnlijk word het dan oranje, of groen. Succes.

Dat gebeurd alleen als je al haarverf in je haar hebt zitten. -.-

ik heb het ook zelf gedaan en had ook haarverf van de kruidvat maar weetniet meer welk merk, maargoed.
bij mij werd het wel gewoon echt blond, maar toen ik het daarna terug wou doen naar lichtbruin werd het donkerbruin dus had ik mn eigen haarkleur weer terug haha

Hoeft niet hoor!

ik zou voor de bruine gaan…heb m’n haar zelf ook een paar keer geverfd, van blond naar knalrood, dat ging goed en is door kapper gedaan met goede verf. daarna heeft de kapper(mijn buurvrouw) het eerst naar bruin gedaan, wat goed was en daarna terug naar blond(beiden met een gewoon pakketje van garnier denk ik?) maar het blonde is niet goed gedaan. Het was eerst roodbruin, best donker. ze heeft het er meer dan een uur in laten zitten, dus veel langer dan de tijd die op het pakketje staat en uiteindelijk kon het niet langer omdat mijn haar niet sterk genoeg was. Toen ik het eruit haalde was het GEEL

dus ik zou zeker voor de bruine gaan. als je van bruin naar blond gaat moet je het of super lang erin laten ziten, wat heel slecht is voor je haar en waar je minder kans hebt op goed resultaat. het gaat eerst naar rood en dan naar blond, dus de kans dat je oranje haar krijgt is vrij groot.
succes drmee, hoop dat ik een beetje heb geholpen

ik zou voor de bruine gaan…heb m’n haar zelf ook een paar keer geverfd, van blond naar knalrood, dat ging goed en is door kapper gedaan met goede verf. daarna heeft de kapper(mijn buurvrouw) het eerst naar bruin gedaan, wat goed was en daarna terug naar blond(beiden met een gewoon pakketje van garnier denk ik?) maar het blonde is niet goed gedaan. Het was eerst roodbruin, best donker. ze heeft het er meer dan een uur in laten zitten, dus veel langer dan de tijd die op het pakketje staat en uiteindelijk kon het niet langer omdat mijn haar niet sterk genoeg was. Toen ik het eruit haalde was het GEEL

dus ik zou zeker voor de bruine gaan. als je van bruin naar blond gaat moet je het of super lang erin laten ziten, wat heel slecht is voor je haar en waar je minder kans hebt op goed resultaat. het gaat eerst naar rood en dan naar blond, dus de kans dat je oranje haar krijgt is vrij groot.
succes drmee, hoop dat ik een beetje heb geholpen

hm dubbele post?

ik heb me haar ook eens donkrbruin geverfd, maarhet stond me niet. dus heb ik om de week lichtblonde haarverf in mijn haar gedaan, en bij mij is het gelukt.
En ja het is slecht, maar mijn haar is er niet kapot van.

Oh ik heb al verf in mn haar! Wist niet of dat belangrijk was. Ik ben van mezelf rood, ik heb het donkerbruin geverfd en nu wil ik het lichter. Ik heb trouwens gewoon de lichtbruine erop gezet. Die blonde had ik snel even getest en dat prikte echt super hard! Nu is het een soort van wondje. Ben blij dat ik het niet op mijn haar heb gezet!

Bij sommigen lukt het en bij anderen wordt het oranje of groen of wat dan ook. Dus je moet gewoon geluk hebben denk ik? Nah dan probeer ik het maar niet.