blonde haarverf in een potje?

hee

ik heb zelf bruin haar en ik wil graag 1 blonde pluk in mijn haar.
zijn er potjes die je vaker kunt gebruiken?
want ik vind het een beetje onzin om voor 1 pluk elke keer een heel pakje te kopen.
ik kan nu wel als mijn vriendin haar haar verft bij mezelf ook een pluk doen
maar als ik zelf de verf heb kan ik het gewoon doen wanneer ik dat zelf wil.

ik ken geen enkele haarverf die lang houdbaar is. je moet ze eigenlijk altijd wel na het mengen of openen gebruiken omdat het nogal chemisch is.

je hebt van die potjes met van dat blondeer poeder en dan ook van dat andere spul wat je erbij moet doen, weet even niet hoe dat heet gebruikt mijn moeder wel eens heeft ze bij hairzone in Breda gekocht.
Kan je zoveel spul aanmaken als je nodig hebt.

je hebt ookwel een bus met blond spray, miss dat je dat vaker kunt gebruiken. gewoon bij de drogist kun je dat halen. (blauw smal doosje met blonde erop)

Blondeerpoeder kopen en fles waterstof. Bij de kapperswinkel advies vragen of je 3%, 6%, 9% of 12% moet gebruiken. Ik ken jou haar niet en kan je dus niet adviseren. Is niet eens al te duur.
ik werk ik een kapsalon btw

hebben ze dat bij elke kapsalon ?:astonished:
en hoe bedoel je met die procenten?
is 3 voor heel zwak haar en 12 voor sterk haar ofzo?;o
of gaat dat erom hoe blond je haar word ?

Ik denk dat je daarvoor naar een kappers groot handel moet, deed een vriendin van me in ieder geval ook altijd.

Ik heb zo,n tube met roze spul en een soort van kwast aan die tube vast, dat kan je gewoon soms gebruiken. Maar het blijft maar mooi voor anderhalve week ofzo, en ik weet niet of ze het nog verkopen.

Je kan het ook gewoon bij een kapsalon laten doen? Denk niet dat één pluk zo duur is…

bruin haar en één blonde pluk? hmm

ik dacht ook al… huh?

dan moet je het toch eerst gewoon ontkleuren en dan blondeerpoeder ofzo er in doen?
ga gewoon even langs de kapper (:

Gewoon even langs de kapper gaan lijkt mij het beste. Die mensen weten er namelijk alles van af. En waar wil je die blonde pluk dan doen?

het is hoe blond je haar wil worden, 3 is het zwakst.
hoe bruin is je haar? is het donkerbruin kan je het best 9 nemen denk ik.
lichtbruin zou ik voor 6 gaan. je kan altijd beter een zwakkere nemen en dan wat langer in je haar laten zitten tot je de gewenste kleur heb. ik weet niet hoe blond je het wil hebben?
wil je echt maar een paar tinten lichter moet je het er maar heeel even inlaten zitten,
wil je het echt heel licht wat langer.

het is gewoon een ontkleuringsmiddel natuurlijk, voor meer informatie kan je ook altijd even googlen. maar het is fijn spul, je mengt zelf hoeveel je nodig heb, en kan dat steeds opnieuw doen. en het is niet duur

manic panic

haha ja het klinkt een beetje raar maar ik heb halflang bruin haar en ik heb een schuine pony, aan de kant waar mn haar het dikste is zegmaar wil ik zo tussedoor een blonde pluk niet heel dik ofzo maar dat vind ik wel leuk
niet bovenop ofzo maar dat je het een beetje door mn haar heen ziet zitten zegmaar

ik heb lichtbruin haar
en ik wil het wel een stuk lichter maar niet witblond ofzo maar wel dat je het goed ziet