Blonde Clip-in hair extensions, volledige set! 180 gram Nieuwstaat

Hey girls!

Omdat ik toch overga op vaste extensions, bied ik mijn clip in extensions set te koop aan.
Ik heb ze denk ik kort 2 avondjes in gehad puur om te wennen / leren hoe ze inmoeten , maar ik wil ze gewoon voor vast erin hebben.

Vandaar dat ik nu ga voor een volledige set vaste extensions.

Het is een geweldige set, enorm compleet ( te compleet als je t mij vraagt, ik hield altijd strookjes over )
Dus je hebt een mooie bos echt haar! Op de foto zie je een lichte slag, maar dat komt omdat ik dat zelf had gedaan. Ze zijn normaal helemaal 100% steil/stijl (wat was t ook alweer? :grinning_face_with_smiling_eyes:)

Het zijn 10 stroken met haar!

2 x 2,5 cm met 1 clipje
3 x 10,2 cm met 2 clipjes
4 x 15,2 cm met 3 clipjes
1 x 20,3 cm met 4 clipjes (quad weft, 4 dubbele banen op 1 strook)

De lengte van de extensions is 45cm , dit komt ongeveer tot net op/over je borsten. Mooie lengte dus!
Het is echt kwaliteit haar (geen MP of ebay zooi), alle haarschubben staan 1 kant op, dus amper klitten etc.

Je kan het :
Wassen,verven,krullen,stijlen etc. etc.

Ik heb ze gekocht voor 120 euro ex verzending
Ik verkoop ze voor 60 euro ex verzending.

Het is een “koele” lichtblond tint, beetje richting asblond. Als je dus heel warm blond van je zelf heb met goud oid. Zou je ze denk ik moet verven.

^

upje voor jou :grinning:

Dankjewel!! :upside_down_face:

^^^

^

ECHT WAUW!
jammer dat ik nu écht geen 70 euro heb haha

Mogen nu weg voor 60!

Hm, heb bruin haar… bang dat als ik ze verf ze lelijk worden…

Je kan ze verven! Als ze maar donkerder worden idd. Als je donkere extensions lichter zou gaan verven zou het slechter zijn. Je kan ze dus verven! (zeggen ze ook op de website waar ik ze vandaan heb)

Haha ik vind ze zo mooi! <3 ik heb zelf al bruin haar en ik vind het wel een beetje zonde om ze te verfen. Maar als ik die kleur blond had zou ik het wel weten!

(beschouw dit als een upje)

Haha, thanks!!

:upside_down_face:

Jammer dat ik broke ben D:

Upppppp! :slightly_smiling_face:

Verkoop je ze eigenlijk nog?

wauw heb je ze nog

Heb je ze nog? Zo ja dan wil ik ze graag van je overnemen!

heb je ze nog ??