Blonde clip in extensions

Verkocht!
Clip in extensions

100 % human hair

kleur 22 -613

lengte 46 cm

enkelweft

deze breedtes zijn over van de haar weave en niet geschikt voor een volledige verlenging ,maar lekker voor erbij of mee te mengen in kleur

de breedtes 2x12,2x18

prijs 27.95 euro exclusief verzenden. Ze passen door de brievenbus.

alleen verzenden.

Oeh ze zijn wel mooi maar volgensmij passen ze niet bij mijn haarkleur :frowning_face: jammer!
Upje voor jou! :slightly_smiling_face:

@WithOutYou16 je kunt ze met alle gemak verven :slightly_smiling_face:.

succes! :four_leaf_clover:

Nou dat wil niet zo makkelijk ja het verven wel, maar mijn haarkleur heb ik van mezelf dus niet geverfd. Het is best een aparte kleur dusja.

Oja, dat ken ik ook. Heb zelf ook rood haar… ook een vervelende kleur. Vandaar dat ik ze weg doe :wink:

Blonde hairextensions te koop. Ze zijn ook te verven :slightly_smiling_face:! Iemand??

Richtprijs?

Richtprijs?

Richtprijs?

dubbelpost oeps

28.95 zijn ze direct voor jou :grinning:

Wauw ze zijn heel mooi, helaas is het niet mijn kleur. En verven is geen optie want heel het jaar door veranderd mijn haar ongeveer 3x kwa kleur teint vanwege de zon en het weer enzo.

Blonde extensions te koop!

Argh, die had ik net nodig! Maar k vind ze wel een beetje duur ;p
dus dit is een upje!

Duur? Voor extensions zijn ze hartstikke goedkoop. en het is geweldige kwaliteit! Daar ben ik absoluut eerlijk in :wink:. Ik heb er zelf een tientje meer voor betaald!

Nouja, relatief gezien dan. Op ebay kan je een grotere hoeveelheid (7 stuks) voor ongeveer dezelfde hoeveelheid krijgen. Dan zit je alleen wel met het risico van buitenlandse shipping enzo.