blond?

Hallooo!
Ik heb van mezelf rood/kastanjebruin haar. In de zon is het nogal oranje. Ik krijg vaak te horen dat mij kleur zo zeldzaam en mooi is maar dat vind ik zelf helemaal niet! Ik denk dat blond haar me wel goed zal staan en wil mijn haar dan ook graag blonderen. Wel bij de kapper!
Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Hoeveel kost het?
Heeft het gevolgen voor je natuurlijke haarkleur? (die groeit toch wel gewoon terug?)
Haha ik heb mijn haar nooit eerder geverd/geblondeerd dus ik weet er eigenlijk helemaal niks van.
Alvast dankjewel :slightly_smiling_face:

Het is wel dat je haar dunner zal worden

Ik zal persoonlijk mijn haar nooit verven. Maar wel highlights en als ik later grijs word.

Maar ga naar een kapsalon, stel je vragen. Ze hebben vaak zo’n map met nephaar met verschillende kleuren. Kun je bij je gezicht houden en kijken hoe het je staat :stuck_out_tongue:

uhm kan je wel van rood/bruin naar blond?

Wel met Coupe Soleil (zoheetdattoch?) omdat je het dan bleekt.
Met spoeling en ‘normale’ verf kun je dat volgens mij niet.

Ik denk dat je rond de 20 euro uit zult komen? Ik weet het niet precies, wij hebben een thuiskapper =)
Je kan altijd de kapper opbellen en vragen, toch?

de kapper kan je indd het beste infomeren, loop gewoon eens binnen (desnoods bij een paar verschillende :wink: ) en leg het uit. Ze zullen je echt niet opeten, en dan kun je ook een beetje vergelijken en meer te weten komen.
Ik kan je verder er ook neit mee helpen

Ik had eerst ook rood/bruin haar. Nu heb ik het blond. Wel laten verven, bleken is namelijk veeeeeel slechter. Dus verven kan wel gewoon.

Ik blondeer mn haar al best lang.

Het is inderdaad niet echt goed voor je haar.
Als je donker haar hebt kan je het het best doen in fases.
Dus niet in een keer super blond. Maar in 3 keer ofzo.
En laat er telkens ongeveer2 weken tussen zitten zodat je haar zich kan herstellen.
Doe er ook cremes enzo in.

Vragen? note me maar.

nog nooit myn haren geverf wil k ook niet. ik heb donker haar en dat laat ik ook zo en als het zou verfen zou ik het met henna doen want dat is gezond voor je haar, dan die andere chemische troep.