blond. zou het wel staan?

Hey
Ik wil mischien mijn haar blond verven.
Ik heb van nature goudbruin haar (niet heel donker) en een lichte huid met wat roze wangen.
Zou lichtblond of middenblond wel bij me staan?

Meestal vind ik blond wel mooi staan, al hou ik wel bijna alleen van heeeel licht blond^^
Fotootje zegt sowiso een stuk meer n_n

Hier is een foto van mij:

http://i41.tinypic.com/j66d13.png

Het is een beetje een rare foto maar dit is de enige die ik heb en het gaat om mijn haar en huiskleur. en mijn mond stond er raar op, dus vandaar dat gekras :slightly_smiling_face:

ja ik denk dat het wel staat ja.

denk wel dat het zou staan, maar ik vind deze haarkleur denk ik mooier bij je staan !, Is het natuurlijk?

Ja staat wel.
Maar dan moet je het wel goed kleuren, als je je haar van bruin naar blond kleurt, kan het heel snel geelig worden.
En het ligt eraan welke kleur blond je het wilt hebben. Heel licht blond, of meer donker goudblond.

ik moet even zeggen dat je niet te vaak blond moet verven omdat er in dat goedje waterstofperoxide (of hoe heet het nou) zit en dat slecht voor je haar is. :slightly_smiling_face:

Ik denk dat middenblond wel bij je staat ja :slightly_smiling_face:

je hebt een beetje rood haar, vind ik je heel mooi staan en moet je trots op zijn !!
ik zou het extra rood verven

Nee, ik denk niet dat 't zal staan.

Volgens mij staat het wel :]

Ik zou het niet doen, denk niet dat het zal staan. :astonished:

zou je best wel staan denkik.
maar tzou specialer zijn moest je je eigen haarkleur benadrukken met extra rood zoals er al gezegd werd.
vind ik namelijk heel leuk, mooi rood haar is zalig!
x

Haha :slightly_smiling_face: Mijn haar is in het echt niet zo rood. In het echt is het meer goudbruin zonder rode gloed :wink: alleen als ik een foto maak met flits dan lijkt het heel rood achtig maar in het echt is het gewoon goudbruin :wink:

Ik denk persoonlijk dat bruin je leuker zal staan dan blond

Ik denk het niet. eerlijk gezegt. Ik zou het dan donkerblond verven

CHOCOLADEBRUIN !!!

Ik denk ook bruin.