Blond/wit

Heyy!! zoals jullie op me profielplaatje kunnen zien heb ik fel rood haar!! maar ik vindt het niet meer leuk en wil het nu platinum hebben! het is manic panic vampire red, heeft iemand een idee hoe ik z.s.m. naar wit kan gaan.
(btw ik weet de risico’s dat je haar gefrituurd kan raken en of heel soms uit kan vallen dus dat hoeft mij niet verteld te worden :slightly_smiling_face:)
thanks in advance!!

zo ziet mijn haar er nu uit:

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/11779_367051493355570_840323549_n.jpg

Ik zou je helaas geen advies kunnen geven, ik ben in een jaar van zwart naar heel lichtblond gegaan, heel veel geduld en heel wat haar minder.
Ik vind je haar van nu trouwens echt prachtig !

Ooh shoot! dacht dat ik ergens op aan het reageren was! spijt me zo erg :cry::cry:

Dat kan echt lang duren, rood is best wel een rot kleur… (Om eruit te krijgen dan he, als haarkleur is mooi XD)

Het beste zou zijn om het er gewoon uit te laten groeien, of het eerst een beetje te laten vervagen, en dan een keer bleken, en je haar dan goed verzorgen, en na een tijdje weer bleken…

okee, weetje wat het is. omdat ik manic panic heb gebruikt, vervaagd het echt snel. maar omdat het zomer wordt wil ik niet steeds een rode nek tijdens het zweten hebben :blush: dus drm wil ik er ook het liefsts zo snel mogelijk vanaf!

Je zou het dan ook gewoon permanent kunnen verven met rood, dan heb je dat probleem niet. :stuck_out_tongue: Alleen word het dan nog lastiger om terug naar wit/blond te gaan. xD

Kapper

Haha, ik kan de kleur die ik wil niet permanent vinden en voor de kapper heb ik te weinig geld :blush:

Als je voor wit/blond haar wilt gaan, kan je met je haar beter naar de kapper gaan. Want met die roodtinten in je haar, zou ik het niet zelf wagen, de kans dat je haar oranje gaat uitslaan is reeël.

dan zou ik even sparen voor de kapper, want anders gaat het misschien fout…

ik heb PRECIES dezelfde kleur gehad, wilde naar wit haar.
De enige manier is ontkleuren, omdat er rood pigment in zit wat er uit moet. Na het ontkleuren wordt het oranje/roze en uiteindelijk heb ik mijn haar moeten milimeteren.

Alsjeblieft, laat het knippen en ga NIET zo snel mogelijk naar wit, want dan houd je geen haar meer over. Geloof me maar.

Dat las ik dus te laat,had het ontkleurd en ben nu dus roze/rood. de bleek wil ook niet meer pakken!

gwn zo laten.
veel zwemmen , douchen met antiroos.
enzo. Dan is de verf eruit en dna kun je weer kleuren?

^vooral dat.

Maar door antiroos vervaagd hetjuist
dus…

ik had net zulk rood haar, wilde het ook blond. Nou, had het nooit moeten doen. Je moet het echt veel ontkleuren voordat echt al het rood er uit is. Ik heb het bij de kapper laten doen. Ik heb een stuk van mijn haar af moeten knippen omdat het zo beschadigd was/is. Als het nat is voelt het als snot en het wordt met geen mogelijkheid droog omdat de haarschubben weg zijn gebrand. Het is echt gefrituurd om het zo te zeggen. Nu een meer dan een maand later, is de conditie van mijn haar verbeterd. Maar het is niet meer zoals eerst. Dat gaat jaren duren. Je moet daarna zeker een stuk van je haar afknippen als je gaat ontkleuren, daar moet je gewoon rekening mee houden want de kans is groot.

^idd. Nooit doen’

srsly killing.

Oei wat erg! Hoe ziet het er nu uit? Als het ook echt dood aan voelt moet je echt niets meer gaan verven, dan kun je er het beste alleen nog maar een spoelin overheen gaan zetten!

Het was zo mooi:(.

Laat je haar nu alsjeblieft met rust, over minimaal een maand kan je misschien weer een spoeling erover heen doen.
Voor nu: zo goed mogelijk verzorgen, goede haarmaskers, van je haar afblijven als het nat is, want het gaat alleen maar afbreken als je eraan zit, en geen stijltang of föhn of krultang gebruiken!
En ik hoop dat jouw haar wel aangroeit, want mijn haar is na een jaar nog niet teruggegroeid (ik heb gelukkig nog haar op mijn hoofd).

inderdaad. mijn haar is ook helemaal naar de klote, ook net snot als het nat is. gelukkig droogt het eindelijk fatsoenlijk nu :’) ik laat het gewoon uitgroeien, kan me niet schelen dat ik uitgroei heb van hier tot tokio.
je rode haar was zo mooi! echt zonde. ik zou echt even gaan sparen voor de kapper of je ouders ofzo lief aankijken.