Blond of Bruin haar ?

Ik wil mijn haar graag veranderen van kleur.
Ik heb nu Blonde Highlights, maar wil er een Donkerbruine spoeling doorheen gooien. Wat vinden jullie? Doen?

http://pic20.picturetrail.com/VOL1416/5349854/13626685/398865027.jpg

http://pic20.picturetrail.com/VOL1416/5349854/13626685/398865025.jpg

Ik vind het je eerlijk gezegt allebei niet mistaan! Een spoeling zou wel leuk zijn maar ik zou het absoluut niet verven!

Er is trouwens een algemeen haarverf topic! :slightly_smiling_face:

Bruin is mooi maar blond ook je kunt misschien ook in de winter bruin doen en de zomer blond ?

Staat je goed! Ik vind bruin zelf wel heel mooi bij de bovenste foto’s, maar bij de donkere kleren onder staat blond je weer prachtig!
Je kan het in elk geval goed hebben. Misschien iets er tussenin?

ik vind dat je het alletwee goed kan hebben!
Blond vind ik ietsje mooier omdat je huid dan niet zo bleek word.
welk programma heb je trouwens gebruikt om je haar zo te kleuren?

Ik vind het beide mooi!

Vind bruin beter staan. Het blonde maakt je zo flets.

ik vind bruin wel iets mooier, maar blond kan je ook goed hebben :wink:

Ik vind het bruin op de onderste foto net iets te donker…
Het staat je idd allebei wel goed, maar ik zou dan voor iets als donkerbrond/lichtbruin gaan

Je had ook in het algemene topic gepost…

Ik heb het via internet gedaan (taaz.com)
Daar kan je een afbeelding uploaden en dan je haarkleur aanpassen.

Het blonde haar is trouwens mijn kleur van nu.
Mijn echte kleur is donkerblond (dat heb ik alleen al zo’n 5jaar niet meer)

Beide vind ik mooi. Bij de onderste foto lijkt je gezicht alleen nogal bleek met het donkere haar, dus dan zeg ik blond, maar op de eerste foto vind ik het bruine mooier:)

Ik vind blond mooier.

Ik vind het bruine haar net iets te donker. Denk dat een warme tint (dus iets meer rood dan bruin), je goed zal staan. En een kort fris kapsel trouwens ook.

Bruin haar staat jou beter. Ik had bruin haar en heb niet zo lang geleden mijn haar blond geverfd. Het is wel veel werk om het bij te houden moet ik zeggen!

Bruin is leuk, aangezien je ook donkere wenkbrauwen heb… Roodbruin zou inderdaad ook wel leuk staan.

Bruin