Blond, lomp en nietfamous.

Tijdje geleden had mijn vriend (en mijn beste vriend) afgesproken met 2 meisjes, op diezelfde dag had ik ook ruzie met mijn vriend.
Nou, hij zegt dat er niks is gebeurd enzo.
Ik wil het ook wel geloven, maar ik mag haar sowieso niet omdat zij wel weet wie ik ben en hoe ik ben.
Ik zat er dus echt doorheen, want ja, zij is veel mooier dan mij (je weet wel, blond, bijna oranje van de foundation, enorme wimpers en blauwe ogen).
Mijn vriend zegt wel dat zij mischien mooier is maar ik dat ook ben op mijn eigen manier enzo en dat hij van mij houd.
Maar nu ga ik het weekend met hem weg enzo, maar elke keer als ik bij hem doet dat gewoon pijn.
Hoe moet ik dan gewoon doen?
Alsof het gewoon klaar is en het me niks meer uitmaakt en gewoon verder gaan
of wel laten zien dat het pijn doet?

help? D:

zegt je vriend dat zij mooier is? vaag… eh met hem erover praten anders blijf je ermee zitten

Ik zat er dus echt doorheen, want ja, zij is veel mooier dan mij (je weet wel, blond, bijna oranje van de foundation, enorme wimpers en blauwe ogen). Die snapte ik even niet, maar oké.

Maar ik vind het eigenlijk sowieso wel raar van hem dat hij uitgerekend op de dag dat jullie ruzie hebben met een meisje gaat afspreken, wat hij ook nog wel een mooi meisje vind. Ik zou eens met hem praten wat zij nou eigenlijk voor hem is. En hoe hij tegen jou aankijkt, of hij je nog steeds leuk vind en alles. Want een jongen hoort je wel mooi te vinden. Dus praten.

als ik jou was, zou ik er gewoon met hem over praten!

wat een zak

echt, wtf. als mijn vriendje tegen me zou zeggen dat ik mooi ben ‘op m’n eigen manier’ , zou ik er toch een hartig woordje met hem over spreken. als hij je niet meer leuk vindt meid, dan moet je niet nog meer tijd met 'm verdoen!

ik zou 'm harde klap op z’n bek geven en lekker doorgaan met je eigen leven, wat moet je nou met zo’n kltzak?

Helemaal mee eens!

Dat hij afspreek met een meisje is toch niks ergs aan? Als de afspraak al was gemaakt voordat jullie ruzie kregen kan ik me best voorstellen dat hij daar gewoon heen is gegaan hoor.

Ik weet niet hoe het tussen jullie zit, maar ik denk dat je je te druk maakt om niks.
Maargoed, je voelt je nu zo en dat is kut. Ik zou het tegen hem zeggen. Over zulke dingen moet je juist praten. Je kan toch niet een heel weekend gaan doen alsof je vrolijk bent? Vertel hem gewoon dat je het niet fijn vindt dat hij met andere meisjes afspreekt. Succes.

je kunt nooit de mooiste zijn (of de slimste, wat dan ook). Hij is toch vast niet de enige mooie jongen die jij kent. Bovendien: waarom mag hij niet met andere meisjes afspreken? dat lijkt me niet echt gezond als je dat soort dingen gaat verbieden.

Als ik jou was zou ik hem ook een harde klap in zijn gezicht geven (figuurlijk) door te zeggen dat je klasgenoot, buurjongen e.d. hotter is dan je 'gemiddeld-uitziende vriend. Feel the revenge :3

praat met hem erover en laat wel zien wat je vind.

(meisjes die oranje zijn van de foundation zijn lelijk.)

Jouw vriend is raarrrr!!
Wtf, waarom zegt ie dat? (dat dat mens mooier is), overigens, teveel foundation is ugly man, vooral als ze oranje uitslaat. Ik zou met hem erover praten, JIJ zit ermee!

Oranje van de foundation? Heeft zij nooit gehoord dat foundation je huid egaler moet maken ipv bruiner? Sorry hoor maar het klinkt alsof dat meisje heel wat moet dichtplamuren om er zo ‘mooi’ uit te zien en niet zo’n natural beauty is :slightly_smiling_face:
En je vriendje, ik vind dat hij nogal een lompe opmerking maakt zeg, ik denk dat je best wel tegen hem kunt zeggen dat je dat kwetst, dat is namelijk echt niet leuk als hij zoiets zegt!!

Dat is idd een lompe opmerking…
Ik zou m in eerste instantie echt negeren als ik jou was ;o! Maarja je kan er beter goed over praten. Want zoiets hoort ie niet te zeggen. :3

-

als hij zegt dat zij mooier is enzo, ik zou het uitmaken.
hij ging toch terwijl hij me jou heeft met 2 andere meisjes ?
nouu, dat zegt toch genoeg?

ik vind dat, als je je er kut over voelt, je het hem zeker moet vertellen. Overigens vind ik het totaal niet raar dat hij met 2 meisjes afspreekt ofzo.