Blond haar word grijs/groen

Ik heb van mezelf blond haar en in de zomer is dit heel erg blond, maar in de winter worden mijn voorplukjes donkerder en dan lijkt het net grijs/groen! Ieuw! Mijn zus had dit een jaar geleden ook en nu is haar hele haar die kleur. Dat wil ik echt niet! Heeft iemand hier een oplossing voor? :blush:

wordt het nu bruin of grijs/groen?

anyway. Als je het niet wilt moet je het verven…
Ik heb zelf ook dat ik van (licht)blond langzaamaan naar bruin ben gegaan maar ik vind het niet erg

Het is echt grijs/groen, ik bedoel ik vind bruin haar ook wel mooi maar dit is echt grijs onderhand en dat is echt lelijk :blush:

in de winter word blond haar zoizo veel donkerder. je kan in de zomer een beetje citroensap in je haar doen en dan daarmee in de zon gaan liggen, dan word je haard veel lichter.(daarna wel goed uitwassen!)

Dankjewel voor de tip!

citroensap is niet goed, dat bijt in je haar en heeft hetzelfde effect als bleken (je haar wordt dus stro, zeker als er zon op komt)

En als het grijs/groen wordt en niet bruin moet je even je titel aanpassen!

Heb het veranderd haha

Stijl je het vaak, of krul oid.

Want een vriendin van me had dat vorig jaar en toen leek het dus alsof het groen werd maar dat was dus gewoon omdat het zo dood was.

Ik heb in me hele leven hooguit twee keer gestijld xd.
En het zijn echt de haren die bovenop me hoofd groeien

Zilvershampoo of blondshampoo, anders google je even.

Ik gebruik wel Andrelon Zomer Blond shampoo, maar dit werkt niet echt…

Zo’n grauwe grijzige kleur is gewoon een soort blond, ik heb het zelf ook. Heb wel eens zilvershampoo en blondshampoo geprobeerd maar je ziet echt geen verschil als je al zo donker bent.

Als je er echt van af wil, verf het of laat highlights zetten.

Ik heb eens gehoord dat als je haar groenachtig wordt je er ketchup in moet doen. Was iets met die 3 basiskleuren dat het groen dan wegging :slightly_smiling_face:

Dat is voor na het kleuren/bleken, en dan is het ook écht groen.

Ik zou het verven , ben je er het snelst en gemakkelijkst vanaf denk ik