Blond haar verpest.

Hee

blijkbaar had mijn kapster een ander idee van ’ warm blond ’ ; namelijk geel blond met roze & oranje stukken -.-
ik had eerst asblond, wat eecht mooi was (:
maarre oké, weet iemand als ik het terug asblond kan krijgen bij de kapster?
Of word ik dan groen ofzo.

ikbenfuckinginshock.

heb je geen foto?
mijn zus is kapster ik kan het haar wel vragen

zilvershampoo, om mee te beginnen.
idd, foto is miss wel handig,
ik heb ervaring met verpest haar (ook blond ja. :’)) haha.

nee… ik heb geen foto, is maar goed ook (’:

Een foto zou wel handig zijn ja. :stuck_out_tongue:
Maar kun je niet het beste terug gaan naar de kapper en het daar vragen?

FOTOOOOOO :stuck_out_tongue:

foto

FOTO

ben benieuwd naar dat roze & oranje :smirk:

oké dan, maar ik haal ‘m zo weer weg (’:

sorrygemeen

hier ben ik dan.
het is wel een gsmfoto; dus hier valt het best mee, maar I assure you : in het echt is het een DRAMA.

-weeeg.

Zover ik op de foto kan zien is het nog steeds asblond, ik zie ook geen geeltinten ofzo, maar misschien ligt t aan de slechte kwaliteit.

jaa, ik vind het op de foto zelfs best mooi.
maar dat komt omdat het met m’n gsm is, en die kleuren zijn helemaal niet juist (;

Damn, heb het gemist :’(

hè kut ik ook

Nja als je er echt niet tevreden over bent dan zou ik teruggaan naar de kapper, en vragen of ze er “koele” tinten dus astinten overheen doet, waar dus geen geel/oranje in zit.

waarom heb je de foto weggehaald?
was wel benieuwd

maar uh: ik zou terug gaan naar de kapper en eisen dat ze het goed doen!

Als ze vrijwillig heeft toegestemd om die kleur te nemen, kan ze niet eisen om het goed te doen…
Ik doe nooooit wat m’n kapper mij voorstelt. Alleen wat ik wil.

dit heb ik ook gehad, na de kapper was m’n haar geel, echt felgeel, het gaf bijna licht xd, maar ik heb eerst geprobeerd met bruine shampoo, daarna ketchup (blijkt te helpen ofzo), daarna toch maar naar een proffesionele kapper gegaan, en ze zei: ik kan het beste een beetje asblond doen maar niet te veel anders wordt het misschien groen, daarna is het echt heel mooi geworden en had ik precies weer die kleur, maar dat asblond was niet mn echte kleur dus ik heb nu boven op mn hoofd best wel uitgroei (mn echte kleur) en onderin heel erg blond, en dt is ook niet echt mooi, maarja.

xxx

Dankje voor jullie reacties (;
ik ben vandaag teruggeweest & het is terug asblond !
Mygod, wat ben ik gelukkig :’)