blond haar rood kleuren

hey!
ik wil m’n haar volgende zomer ofzo eens écht heel rood verven, maar zo met een haarkleuring die er na 28 keer wassen ofzo uitgaat. ik heb blond haar en mijn zus zegt dat misschien die kleur er in zou kunnen blijven voor altijd?
wat denken jullie?
liefs, x

ik denk het ook
liefs x

Ik heb ook blond haar en heb het een keer met een kleurspoeling mahonie gekleurd. Na een paar keer wassen had ik nog een paar oranje en roze plukken in mijn haar die er niet meer uitgingen. Daarna heb ik nooit meer een kleurspoeling gebruikt, dus ik weet niet of dat altijd zo is.

op blond haar word het rood oranje, dus als ik jou was zou ik er heel voorzichtig mee zijn &het echt bij de kapper laten doen.

ben je dan nie blij dat je blond bent? en ik zelf zou geen rood verven op blond haar want dat gaat er echt niet meer helemaal uit en moet je het er dan laten uitgroeien (weet ik van een vriendin) maar eeh ik hou je niet tegen want ik wil mijn haar ook rood maar ik mag nie :confused:

gaat er wel uit hoor. :wink:
2 vriendinnen hebben het alle 2 al een paar keer gedaan.
en die zijn nog nu alweer gewoon super blond.

het gaat er wss niet helemaal meer uit.
maaar je kan het er wel uit laten groeien ofzo.

Dat ligt er aan, als jij roodpigmenten in je haar hebt heb je dikke kans dat dit blijft.

je krijgt sowieso nooit meer je eigen blonde kleur terug als je er rode spoeling overheen doet. je zal waarschijnlijk altijd rood blijven zien als je het niet over verft.
ik had een zwarte spoeling van 28 wasbeurten en heb het nu ondertussen wel 28 keer gewassen en het zit er nogsteeds perfect in. rood vervaagt wel sneller maar je zal het altijd blijven zien denk ik.

sowieso zou ik het niet zelf doen op je blonde haar, dikke kans dat het mislukt.