Blond haar en blauwe ogen

Door gaan?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Okee, ik begin pas net met mijn verhaal en heb geen idee of het wat word, dus verder schrijven of meteen kappen? :sob::muscle:

Proloog
Mijn leven is één grote puinzooi. Alles wat ik kon verprutsen, heb de afgelopen dagen wel verprutst. Vroeger zag ik mijn hele leven al voor me. Ik wist welke trouw jurk ik zou gaan dragen op mijn bruiloft en zelfs na welk land ik zou gaan op huwelijksreis. Maar een paar dagen geleden heeft mijn lot zelf zijn richting gekozen. Het begon allemaal toen Sem bij mij in de klas kwam. Sem was echt een stuk en had volgens mij alles mee van wat je in het leven mee kan hebben. Hij was leuk, erg gespierd, had blond haar en als klap op de vuurpijl blauwe ogen. Ik vond hem leuk, en niet zo’n beetje ook. Ik heb een paar keer met hem gepraat en na een hoop bladiebla gedoe kregen we wat met elkaar. Ik was veel te blind om te zien dat er iets niet klopte aan hem. Hij was vaak weg van school, deed bijna nooit zijn huiswerk en als hij op een dag niet met een blauw oog op school verschenen was, was ik er nu nog steeds niet achter gekomen. Ik vroeg aan hem hoe hij aan dat blauwe oog kwam en hij zij dood leuk dat hij van de trap was gevallen. Okee, dacht hij nou echt dat ik zó dom was.
Meteen de volgende dag was ik op onderzoek uitgegaan, maar dat leverde niks op. Ik had me er maar bij neergelegd en dacht er niet meer aan. Een maand ging voorbij en Sem en ik waren nog steeds dol op elkaar. Wel viel me op dat hij steeds vaker bij mij in de buurt probeerde te zijn. Ik zocht er verder niks achter en vond het geen probleem. Zeg nou zelf, wie wil er nou geen mysterieus vriendje. Maar het werd me een beetje te veel van het goede toen hij zei dat hij het fijner vond als ik 's avonds na 10 uur niet meer alleen over straat liep. Ik had geen idee waarom, maar voor de zekerheid deed ik het toch. Nu ik er zo eens over na denk, vind ik mezelf zo’n stom blondje. Waarom heb ik niet aan hem gevraagt wat er met hem aan de hand was en waarom hij zo raar deed. Maar toen ik de volgende dag naar school ging, keek ik het antwoord recht in het gezicht.

‘dus verder schrijven of meteen kappen?’
Hoe kun je deze vraag met ja of nee beantwoorden x]?

Ahaa, daarom heb ik ook een poll! XD

Haha, heb et gezien xd.
sorry (A)

verder!

more

meer!